Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

du som er så glad i oransje blinklys også liker du ikke facelift lyktene med oransje blinkere? :o de er jo mye penere en hvite! :D

Nei akkurat der liker jeg de hvite best.

Men nok om det, tok en rask vask av bilen i dag :)

post-47692-0-92069000-1424893597_thumb.j

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt dugg ja.. Skal ta en dag å tørke de helt og tette de skikkelig :)

Du kan alltids prøve å skifte pakningene og, gjorde dette med gamlelyktene mine, gjorde det endel bedre, men kjøpte nye zkw linselykter..og til og med de dugger litt, så tror egentlig at er det nok fukt i luften vil desse lyktene dugge litt uansett:)

Såg forresten bilen i bergen igår kveld, stilig bil! Kan og fortelle deg at venstre bremselys er gåent [emoji38]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids prøve å skifte pakningene og, gjorde dette med gamlelyktene mine, gjorde det endel bedre, men kjøpte nye zkw linselykter..og til og med de dugger litt, så tror egentlig at er det nok fukt i luften vil desse lyktene dugge litt uansett:)

Såg forresten bilen i bergen igår kveld, stilig bil! Kan og fortelle deg at venstre bremselys er gåent [emoji38]

Ja, kjent med dugg i e36 lamper.. :)

Åå? Bor du i bergen eller? :) prøvd å fikse det bremselyset.. Prøvd flere pærer og sjekket for dårlig kontakt ;) skal ta en helg og få fikset alt av småbugs på bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjent med dugg i e36 lamper.. :)

Åå? Bor du i bergen eller? :) prøvd å fikse det bremselyset.. Prøvd flere pærer og sjekket for dårlig kontakt ;) skal ta en helg og få fikset alt av småbugs på bilen!

Nei...bor på sunnmøre, men er i bergen i forbindelse med offshorejobb :)

Har du prøvd å pusse fint kontaktpunktene på pæra og holderen? Det var løsningen med meg da jeg hadde problemer med å få liv i bremselysene ;)

Har du avtakbar leppe forresten? Har troen på at det kunne blitt bra viss du hadde sparklet skillet mellom de to leppene slik de ble til en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...