Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Walkabout skrev:

Takk for det! Fulgte med dobbeltsidig 3M-teip, min erfaring er at det sitter godt fast da :) 

Skjønner! Har prøvd å lete etter slik teip i butikker og norske nettbutikker uten hell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Skjønner! Har prøvd å lete etter slik teip i butikker og norske nettbutikker uten hell 

Jeg har limt noen sånne med Tec7 eller rutelim. Føler det sitter bedre enn dobbeltsidig 3M-tape, samt at man slipper å få det lille mellomrommet som en dobbeltsidig-tape kan lage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Evenol skrev:

Jeg har limt noen sånne med Tec7 eller rutelim. Føler det sitter bedre enn dobbeltsidig 3M-tape, samt at man slipper å få det lille mellomrommet som en dobbeltsidig-tape kan lage. :)

Har tenkt den tanken, men har lyst til å ha muligheten til å fjerne spoileren uten at det blir merker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BimmerFan! skrev:

Skjønner! Har prøvd å lete etter slik teip i butikker og norske nettbutikker uten hell 

Jeg brukte noe ala dette på min E92, satt som det skulle det.

http://www.dx.com/no/p/3m-double-side-adhesive-tape-for-auto-3000cm-x-0-8cm-106283?tc=NOK&gclid=CjwKEAjwzKPGBRCS55Oe46q9hCkSJAAMvVuMt7ozl-TIPQ9IR8QSbjlMi0QaNFJvSt_6zBwJv5OyixoCiBTw_wcB#.WMm59fC5ShA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...