Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, fxslin skrev:

Har du tråd på denne? Mer info om bilen? 

Ingen tråd på den siden jeg ikke gjør særlig mye med den annet enn normalt godt vedlikehold/servicer, samt å bruke den så mye jeg kan om sommeren (km.stand er per i dag 195.000km). Imp fra Tyskland i -07 (2 eiere der), jeg er 2'dre eier i Norge og har hatt bilen siden -09. Den var helt orginal da jeg overtok den, og eneste jeg har fått gjort er coilovers - var litt i høyeste laget med orginalfjærene, nye felger/dekk, foilert taket sort, grenrør, racecat's og G-power bakpotte samt carbon air intrake (mest for å få frem den fine lyden som lå godt skjult i orginalanlegget). Ingen feil de årene jeg har hatt den bortsett fra en airbagsensor og en abs sensor. Elsker formen på bilen, den direkte kjørefølesen og lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, N.E.W. skrev:

Ingen tråd på den siden jeg ikke gjør særlig mye med den annet enn normalt godt vedlikehold/servicer, samt å bruke den så mye jeg kan om sommeren (km.stand er per i dag 195.000km). Imp fra Tyskland i -07 (2 eiere der), jeg er 2'dre eier i Norge og har hatt bilen siden -09. Den var helt orginal da jeg overtok den, og eneste jeg har fått gjort er coilovers - var litt i høyeste laget med orginalfjærene, nye felger/dekk, foilert taket sort, grenrør, racecat's og G-power bakpotte samt carbon air intrake (mest for å få frem den fine lyden som lå godt skjult i orginalanlegget). Ingen feil de årene jeg har hatt den bortsett fra en airbagsensor og en abs sensor. Elsker formen på bilen, den direkte kjørefølesen og lyden.

Ah, vurderer selg grenrør update på min også. Må nesten få sett bilen din i en dag, den ser nydelig ut. Jeg er lokalisert i Follo, så bør være muligheter for å møtes en dag på treff eller lignende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

Ah, vurderer selg grenrør update på min også. Må nesten få sett bilen din i en dag, den ser nydelig ut. Jeg er lokalisert i Follo, så bør være muligheter for å møtes en dag på treff eller lignende!

Tar meg gjerne en kjøretur til Follo når som helst, går jo noen fine småveier ut dit - så kunne du hørt om grenrør er tingen eller ei. Ved normal kjøring høres anlegget nesten std. ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎22‎.‎04‎.‎2017 at 14.44, norbakken skrev:

Vårvask på E28'n i dag, autosol og bumpercare kommer godt med etter en vinter i skjul. 

I morgen er det etterkontroll på EU, krysser fingrene for den!

 

IMG_0002.JPG

IMG_0004.JPG

sitter det m20 i denne ? kan ikke si å huske at jeg har sett bilen før i Ullensaker/nes traktene :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, N.E.W. skrev:

Tar meg gjerne en kjøretur til Follo når som helst, går jo noen fine småveier ut dit - så kunne du hørt om grenrør er tingen eller ei. Ved normal kjøring høres anlegget nesten std. ut.

Hehe, gjør det jeg også. Var ute i går cruisa på gamle mosseveien med 2 stk Z3'er.  For PM'e deg neste gang vi skal ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stig. skrev:

sitter det m20 i denne ? kan ikke si å huske at jeg har sett bilen før i Ullensaker/nes traktene :-P

Ånei du, her snakker vi en illsint M10 :P 

Den har ikke vært særlig mye på veien de siste to årene, så det er egentlig ikke så rart... skulle ha den på etterkontroll i dag, men jeg turte ikke legge i vei med sommerdekk på dette føret, så jeg måtte utsette det... håper å ta den med til Bjerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, norbakken skrev:

Ånei du, her snakker vi en illsint M10 :P 

Den har ikke vært særlig mye på veien de siste to årene, så det er egentlig ikke så rart... skulle ha den på etterkontroll i dag, men jeg turte ikke legge i vei med sommerdekk på dette føret, så jeg måtte utsette det... håper å ta den med til Bjerke.

husker du navnet på han du kjøpte den av ? kjøpte du den av en fyr fra Ullensaker området ? detta må jo være gamle bilen hans :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...