Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Walkabout skrev:

Blir nok verken julegave til den nye naboen i år, eller noen inngang fra førerdøren for han sin del med det første... For et ubrukelig nek.

 

 

For en tulling! sånne folk skulle man ha gitt en lærepenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Walkabout skrev:

Blir nok verken julegave til den nye naboen i år, eller noen inngang fra førerdøren for han sin del med det første... For et ubrukelig nek.

 

Ohh, han/hun hadde i det minste felt inn sidespeilene for deg :D 

Men du er bra tøff som likevel parkerer så nærme... med mindre de på andre siden er verre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Knoett skrev:

Ohh, han/hun hadde i det minste felt inn sidespeilene for deg :D 

Men du er bra tøff som likevel parkerer så nærme... med mindre de på andre siden er verre ;) 

Har en betongsøyle på andre siden min, så står omtrent like nærme den :P Greit å statuere et eksempel også.

IMG_1708.JPG

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Walkabout skrev:

Har en betongsøyle på andre siden min, så står omtrent like nærme den :P Greit å statuere et eksempel også.

Se der ja...! Ikke mye valg heller i så måte... burde vel sende en relativt klar beskjed til naboen din :D med mindre det er den type nabo som nå tenker at du er R*****let i denne settingen ;) noen tar aldri et hint... 

Edit: Ser forresten at du har moderert deg litt med å ta inn speilene ;) hehe

Endret av Knoett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :D Jeg gjorde samme med Hiluxen vi hadde før, akkurat samme situasjon som du med betongsøyle osv.. Altså hadde jeg også lite med valgmuligheter, jeg fikk en lapp i ruta hvor det stod "idiot".. Vel, idioten må være fyren i 1-serien, hadde han smelt opp døra hadde han bare truffet stigetrinnet, mao. gikk det ut over hans bil uansett :) 17. mai feiringen til vedkommende hos deg blir vel travel nok i morgen om de skal på slik, og må klatre inn og over med bunad eller dress:beer:

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Knoett skrev:

Se der ja...! Ikke mye valg heller i så måte... burde vel sende en relativt klar beskjed til naboen din :D med mindre det er den type nabo som nå tenker at du er R*****let i denne settingen ;) noen tar aldri et hint... 

Edit: Ser forresten at du har moderert deg litt med å ta inn speilene ;) hehe

Ja, det hender seg at disse med sjalusi eller misunnelse for at andre har finere ting enn en selv ofte kommer med sånne konklusjoner. 

Tanten min er en av de som dømmer en hver BMW sjåfør hver gang hun blir forbikjørt når hun ligger i 70-75 i en 80 sone....... skulle ønske det var mulig å få banket inn at det ikke handler om hvilken type bil det er som durer forbi, men årsaken til at de gjør det.

er vel heller ikke noe å legge skjul på at de med BMW ofte har litt mer HK å benytte seg av + at man gjerne er over middels interessert i trafikkbildet og fremkomlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er offisielt! BMW M5 0-100 på 3,5 sekunder med xDrive. Don't worry! Lamellclutch på BMW's xDrive gjør at systemet kan flytte kraften mellom RWD og FWD 100% noe som gjør at man kan legge driften ENDA bredere! Trust me. Har prøvd meg i M240ix og det er noe av det sykeste jeg har opplevd med tanke på drifting i en bil som er veigodkjent og mulig å bruke til daglig ;) 

IMG_6374.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...