Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

On 14.9.2017 at 17.43, fupsaker skrev:

Nyvasket med diverse Angelwax-produkter. Men bommet litt med shampooen som ikke ble så tykk jeg hadde håpet på. :P

20170914_170954.jpg

Enigma Shampoo du har brukt siden den ikke ble helt som forventet? :) Uansett - deilig med nyvasket bil :-D

Endret av IdurPedur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.9.2017 at 1.23, IdurPedur skrev:

Enigma Shampoo du har brukt siden den ikke ble helt som forventet? :) Uansett - deilig med nyvasket bil :-D

Nei, Angelwax. Men venter på ny Snow Foam-kanon til min Nilfisk, bruker den som fulgte med Nilfisken nå, ikke bra nok.. Ja, nyvasket bil er alltid digg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 316 skrev:

Dæven, flott! Fått litt sansen for syvere etter jeg prøvekjørte en 740D X-drive forleden 😁

Takk for det, 316! Ja, det er liten tvil om at dette er fantastiske biler på alle måter. Legger ved et lite bilde til. :)

IMG_0006.thumb.JPG.ddec1d49c3443a5aef25703285d53e88.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, fupsaker skrev:

Nei, Angelwax. Men venter på ny Snow Foam-kanon til min Nilfisk, bruker den som fulgte med Nilfisken nå, ikke bra nok.. Ja, nyvasket bil er alltid digg. :D

Ah, skjønner. Blir ikke helt klok på AW Enigma Shampoo selv, skjønner du :P Ja, de som følger med høytrykksspylerne er sjeldent gode. Blir bra med skikkelig skumkanon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...