Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Mange delte meninger om i3, men etter min mening utrolig god bybil, og veldig praktisk mtp. bruk i jobb også! Så billig i drift :o 

utseende vokser litt på en også. Synes ikke bilen er like snål som i starten. I tillegg blir den fort kulere når man begynner å tenke på alle de tekniske sidene ved BMW’s  i-division. Karbon-Kompositt, karbontak, aeridynamikk etc.

C3C49197-4EF2-4307-A672-5AFC4640886D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lifeasiknowit_bmw said:

Mange delte meninger om i3, men etter min mening utrolig god bybil, og veldig praktisk mtp. bruk i jobb også! Så billig i drift :o 

utseende vokser litt på en også. Synes ikke bilen er like snål som i starten. I tillegg blir den fort kulere når man begynner å tenke på alle de tekniske sidene ved BMW’s  i-division. Karbon-Kompositt, karbontak, aeridynamikk etc.

Helt enig i din konklusjon :) Vi fikk ny i3 til fruen i fjor , knall bil. Hun bruker den til jobb(35km hver vei), helt perfekt til det. Og småkjøring på ettermiddag som handling, bytur og småkjøring osv.  Helt perfekt bil nr2. 

Ellers så er e61'en vår en milsluker som en aldri blir sliten i, så den tar seg av resten av kjørebehovene :) 

2017-07-30_14_25.31-3.thumb.jpg.624fe0297baad077aa77e9727130aa76.jpg

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-D Kun hatt firere sjøl, trøsten får være at bilens understell er like kompetent selv om den firesylindra motoren ikke maler så pent som en rekkesekser gjør. Har tilbakelagt rundt 150 000 kilometer på to forskjellige BMW'r (E46 316i touring og e81 118d) og kan vel i grunn ikke se for meg å kjøre forhjulsdrevet bil igjen :-P Så får førstkommende helg vise om det omsider blir en BMW med sekser på meg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, And-reas skrev:

Gratulerer :-D Kun hatt firere sjøl, trøsten får være at bilens understell er like kompetent selv om den firesylindra motoren ikke maler så pent som en rekkesekser gjør. Har tilbakelagt rundt 150 000 kilometer på to forskjellige BMW'r (E46 316i touring og e81 118d) og kan vel i grunn ikke se for meg å kjøre forhjulsdrevet bil igjen :-P Så får førstkommende helg vise om det omsider blir en BMW med sekser på meg også. 

Hever kjøreopplevelsen mye syntes jeg, bare lyden er nok og akkurat passe med krefter (528) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...