Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

najs
å ja, du bare leverte bilen til foliering, ba de velge farge uten å informere deg? haha!
Gleder meg til bedre bilder i tråden din. 

Ba dem bestille Nardo for 1 måned siden, og det er tydeligvis det de fikk. Ikke helt fornøyd, men får se om jeg venner meg til fargen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lagunilla skrev:

Ba dem bestille Nardo for 1 måned siden, og det er tydeligvis det de fikk. Ikke helt fornøyd, men får se om jeg venner meg til fargen

Ok. Synes den så litt for lys ut til å være skikkelig Nardo grå. Mulig jeg blir litt lurt av lyset fra stasjonen men. Da antar jeg at du beholder bilen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Ok. Synes den så litt for lys ut til å være skikkelig Nardo grå. Mulig jeg blir litt lurt av lyset fra stasjonen men. Da antar jeg at du beholder bilen??

Jeg er enig med deg, prøv å konfigurer en Audi RS3/4 etc med den fargen, jeg trodde den var vesentlig mørkere. Men pent ble det uansett @lagunilla! 🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg google Nardo Grey da jeg synes den M-bilen @lagunilla har postet ved flere anledninger ligner en farge jeg ser daglig. Det stemte, Octavia RSen til naboen som bort rett over gaten(helt parallelt faktisk) har denne. Kommenterer fargen hele tiden, utrolig stilig! :) Jeg liker rødfargen på M4en din godt, men spent på å se i ordentlig lys den nye, for Nardo grå er skikkelig kult. :D

 

 

@fupsaker Gratulerer :D

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Siste natt på Kalnes, i morgen skal poden være med hjem. Og så langt vekk det er mulig å komme ved parkering på sykehusets eiendom. 😂 

Er det sykehuset i bakgrunnen så er jeg mektig imponert! :D Gratulerer igjen!

 

Får vel slenge inn et bilde også da ;)

Bilde er tatt av Fotograf Vegard Kristoffersen. Kanskje ikke helt etter boka å klaske det inn i denne tråden :D

AAD04822-91C8-4DAA-9396-915D26A4EE0A.thumb.jpeg.83ccb00154b69b457ec2c3c332d23eab.jpeg

Quote fra tanten min i dag: «Så racerbil-aktig og tøff den var i virkeligheten, da!» Den traff meg rett i hjertet.

Endret av magneten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, magneten skrev:

Er det sykehuset i bakgrunnen så er jeg mektig imponert! :D Gratulerer igjen!

 

Får vel slenge inn et bilde også da ;)

Bilde er tatt av Fotograf Vegard Kristoffersen. Kanskje ikke helt etter boka å klaske det inn i denne tråden :D

AAD04822-91C8-4DAA-9396-915D26A4EE0A.thumb.jpeg.83ccb00154b69b457ec2c3c332d23eab.jpeg

Quote fra tanten min i dag: «Så racerbil-aktig og tøff den var i virkeligheten, da!» Den traff meg rett i hjertet.

Det stemmer, det er Kalnes! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...