Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

On 25.7.2018 at 23.12, Slavearbeider'n skrev:

Ok. Synes den så litt for lys ut til å være skikkelig Nardo grå. Mulig jeg blir litt lurt av lyset fra stasjonen men. Da antar jeg at du beholder bilen??

Nei, bilen skal selges.😀 det er lyset, må sees irl.

 

On 25.7.2018 at 23.47, fupsaker skrev:

Jeg er enig med deg, prøv å konfigurer en Audi RS3/4 etc med den fargen, jeg trodde den var vesentlig mørkere. Men pent ble det uansett @lagunilla! 🙏 

Takk😁

 

On 26.7.2018 at 0.05, Marius2002 skrev:

Nå måtte jeg google Nardo Grey da jeg synes den M-bilen @lagunilla har postet ved flere anledninger ligner en farge jeg ser daglig. Det stemte, Octavia RSen til naboen som bort rett over gaten(helt parallelt faktisk) har denne. Kommenterer fargen hele tiden, utrolig stilig! :) Jeg liker rødfargen på M4en din godt, men spent på å se i ordentlig lys den nye, for Nardo grå er skikkelig kult. :D

 

 

@fupsaker Gratulerer :D

 

Tror tyrkerne har misforstått nardo fargen😂, men takk for det. Er tross alt bare folie, kan fjernes når som helst. Hovedpoenget var å beskytte lakken.

6 timer siden, stoltbmwelsker skrev:

Hva ligger prisen på wrap i utlandet? Syns fargen var fin jeg :) 

Med dagens kurs kostet det rett under 10  000kr, og det er 3M folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dårlig med pensjonist tilværelse på denne bilen. Selv om den nå er dobbelt så gammel som snittet i bilparken og langt over snittet i vrakingsalder for BMW (18 år) så er den still going strong 👍 Hengerkjøring frem og tilbake mellom byggetomt å pukkverk denne uken, neste blir den årlige turen til Tyskland

Det er vanskelig å ikke digge gamle BMWer, ingen annen bil eldes med så mye stil og verdighet 😎 #bulletproof

EBA29552-1477-455F-9066-DD71222FA15B.thumb.jpeg.a3bb7f9c4ad9df7e55f285dd184c09c8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...