Gå til innhold

E36 318i M40 turbo: begynt med EL-nettet


fazerfreak
 Share

Anbefalte innlegg

da var målere og vakum koblet, 310dysene og bensin trykk regulatoren er også på plass.

15052009720.jpg

Og motoren starter greit den :D , har tatt vekk tomgangsregulatoren,så den treng litt hjelp å holde seg igang.

Desverre så er ikke oljetrykk nippelen til turboen riktig,så har ikke kjørt den i dag.. på jakt etter nippel i morgo..

eg har koble btr´n på returen, er det mulig å koble vekk den orginale regulatoren ?? eller kan den bare stå ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik en var med sette mitt. Tar vekk regulatoren, kobler denne inni og har på slange. Slangen går på den øverste nipplen på regulatoren du har fått tak i. Så kobbler du slangen fra pommpa på undersiden. Er ikke noe bensin som skal returnere noen plass :)

DSCF0098-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan..

det var en fin brakett :) fikk ikke med slik eg :( har du ikke 2 slangetilkoblinger på rail´n ?? en fra pumpa og en for retur ??

eller så fikk eg på andre fjøre på bilen i dag, og noen gassdempere, har hadt på noen sommerdekk mens eg venter på di nye fra GS :D

noen bilder..

16052009722.jpg

16052009723.jpg

hadde trudd den skulle bli litt lavere, men den er jo letta "litt" så kanskje det som gjør det.

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi det har e jo. Ser på tegninga att den eine går til filteret jo.

Men du skal bare bytte regulatoren. Ikke gjøre noe med slange på andre sia. Stemmer ikke det da..

Ser hvordan det er på en 88mod e30 m40 motor her

1-5.png

Er jo stor forskjell på e36 ser jeg. Slik den

237.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en M40b18 ?? E36 318i 113hk el noko slikt.. er jo andre forkjeller på e30 e36 f.eks bunn panne så.. l

min org btf går rett inn i railen, ikke på sia sånn som din, er kanskje et stag eller noe inni som sperrer no da ?? men eg har delemotor som eg kan forske på ;)

finne nok ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

video skal bli,men ikke enda. eg ødla org.btr´n i kveld for å finne ut hvordan eg skal komme "rundt den, men sattser på litt mer testing i helga.

ellers så har panser fått scoop+ at panseret skal løftes litt for god gjennomstrømning av kaldluft:

IMG_0467.JPG

er begynt med stolfeste også:

IMG_0468.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...