Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

Etterlyste personer som ville ha bilder av sin bil i denne tråden:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116104&start=0

Og nå er første lille "photoshoot" gjennomført, med en nydelig 2005 bmw 630i tilhørende "BMW E93" på forumet her (hvis jeg forstod deg rett med tanke på hva brukernavnet var? :D)

Anyways... Bildene kommer etter hvert som jeg har fått tid til å redigere de - og det tar tid! Men legger de ut her fortløpende i vertfall. Det ble en VELDIG avkortet dag, da det bestemte seg for å begynne regne & tordne AKKRUAT når jeg satte opp fotostativet første gangen :x DRITT VÆR!!

Så det ble ikke mange bildene.. Men det kommer alltids en annen dag :wink:

bmw6301w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er kanonfornøyd med bildene Marius!! Kan absolutt anbefale han til andre som har lyst på gode bilder av bilene sine!!

Takker. Har gått igjennom de få vi fikk tatt, og det blir vel minst 2 til tenker jeg. Så får vi vurdere og ta en tur ut til. Nydelig 6 serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre grunnen bak å kjøre EV -3.00?

:) Vil bare lære ;)

Ikke heng deg opp i det. Bilde består av flere eksponeringer. At exif'en sier EV -3.00 er bare en tilfeldighet :wink: Tar alltid flere eksponeringer for ikke å gå glipp av noe i bilde (utbrent, under eksponert osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde. Ser du liker å jobbe med bilderedigeringsprogram. Personlig liker jeg å fotografere uten å måtte redigere bildene så mye etterpå. Det blir et helt annet preg over bildene, men jeg har sans for måten du tar bilder på.

Bruker du fullformatskamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde. Ser du liker å jobbe med bilderedigeringsprogram. Personlig liker jeg å fotografere uten å måtte redigere bildene så mye etterpå. Det blir et helt annet preg over bildene, men jeg har sans for måten du tar bilder på.

Bruker du fullformatskamera?

Redigering er ett rimelig fritt valg, ikke noe jeg "må". Det er heller noe jeg gjør fordi jeg "kan" :wink:

Fullformat er for dyrt for min smak. Kjøpte ett nikon d300 i vinter. Ellers så er alle bildene tatt med canon sitt (den gang) billigste dslr: eos 400d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullformat er dyrt, men Canon 5D begynner å bli overkommelig på bruktmarkedet. Selv har jeg veldig stor sans for det gammle Canon 5D. Et nydelig kamera som tar flotte bilder.

5D er ett bra kamera, men sammenlignet med de siste modellene så begynner det å vise alderen sin. Skulle jeg tatt steget opp til fullformat nå så ville det blitt D700 som var første valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...