Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanontøffe bilder! Er det mulig å få til noe lignende med et vanlig digitalkamera? Har ikke peiling på foto og eller redigering av bilder, som du sikkert skjønner :lol:

Det er ikke kamera det kommer mest ann på, men redigeringen som blir gjort i ettertid. Du kan fint få til slike bilder med ett kompakt kamera. Blir selvsagt litt dårligere bildekvalitet på grunn av dårligere optikk, men ellers lite forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått igjennom de få bildene vi rakk før regnet kom, og det blir desverre ikke noen flere fra den dagen.

Får håpe noen stiller opp til helga, så blir det fotografering da. Været ser ut til og skulle bli bra - og det er fri mandag - så mulighetene er der.

Hvis noen er interesserte i bilder av sin bil, så bare fyr løs med en PM eller e-post til LESERPOST@HOTMAIL.COM

E30 og E36 har jeg "dekt opp", så skal det være flere av de modellene så burde det være "noe ekstra" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjukt bra, hva bruker du av linse og sånn da?

Solgte alt canon utstyret jeg hadde og kjøpte meg ett nikon D300 med nikkor 16-85 VR objektiv. Har også en nikkor 50mm f1.4, men den tror jeg at jeg selger til fordel for nikkor af-s 35mm f1.8.

Mao rimelig beskjedent utstyr, men det gjør nytten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...