Gå til innhold

Det blei e36 på kompissen min da;)


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompiss var å henta bil til han i tønsberg tirsdag uka som var.

rulla 139000 nå. strøken både innvendig og utvendig. M50B20 med vanos, 1996 mod.

salg.jpg

5151439_520x0-1.jpg

5151441_520x0.jpg

5151442_520x0.jpg

5151443_520x0.jpg

5151444_520x0.jpg

DSC00197.jpg

Bilde0001.jpg

Bilde0002.jpg

Bilde0003.jpg

PICT0009.jpg

PICT0010.jpg

gamle eieren er på forumet såvidt jeg veit.

planer fremover er angeleyes lykter, ikke noe biltema her i gården. noen cm lenger ned i front, skinninteriør matchende farge til bilen da dette er en induvidial med røde detaljer, lekkert! kommer sikkert flere bilder senere. Panser og bakluke kunne ha trengt ny lakk da det er litt utsatt for steinsprut.

dere ser jeg er smart å sladder skilt etter det er nevnt i tråden, kan noen editte det bort? er ikke min bil:) kompissen min sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Gamle til Kristian detta. Jeg som bytta clutch på denne. Denne bilen er utrolig strøken. Hehe. Han dere henta den av turte ikke fortelle meg at han hadde solgt den, for jeg ville ha den. Så gratulerer masse men en kjempefin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3 fangere er planer etter det som er lista opp.

ja han fortalte det at ingen viste om at den ble solgt. han var på gråten da vi dro.. meget strøken bil, verdt hver eneste krone! og helt seriøst den beste bilen jeg har kjørt noen gang. (bedre enn familiens 06 V50)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Se her var det en tråd om den også jo :) Ikke sett den før nå. Min gamle bil dette. Savner den pr dags dato (vel 8mnd siden jeg solgte).

Dønn strøken bil. Ikke noe tull. Eneste er vel at jeg ikke helt skjønner at jeg valgte det effekt-anlegget :P Men er pen lyd da 8)

Flott bil, som jeg har lagt mye tid og penger i :P

nye eier har vel kanskje fått lappen også nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...