Gå til innhold

Ønskes kjøpt E34 M5 3,8 (trenger tips!)


Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer nå kjøpe meg e34 m5, med 3,8 liter motoren. Leita en del på nettet men ikke noe av særlig interesse :? Skulle hatt en sedan helst, touring kankje aktuelt om den rette sedanen ikke dukker opp....

Så har du/ dere forslag så kom med dem :wink:

Mvh Simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da det går 3 stk originale M5 3.8 sedan på skilt i Norge må du smøre deg med tålmodighet. En i Bergen, en i Troms, siste vet jeg ikke.

Så realistisk blir jo godkjent ombygd 520 eller touring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det går 3 stk originale M5 3.8 sedan på skilt i Norge må du smøre deg med tålmodighet. En i Bergen, en i Troms, siste vet jeg ikke.

Så realistisk blir jo godkjent ombygd 520 eller touring...

Stemmer dette? :shock: men flere org touring eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja .. Jeg har en orginal Touring og jeg vet om noen til rundt om så det finnes noen av de rundt om ..

Gir du meg et skikkelig bud på min så kan vi diskutere , men tror nok de fleste kjøper en billig bil de kan bruke masse penger på fremfor å kjøpe en dyr bil som der er brukt masse penger på ;)

Det er kun orginale biler som gjelder ;) Lykke til med letingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja .. Jeg har en orginal Touring og jeg vet om noen til rundt om så det finnes noen av de rundt om ..

Gir du meg et skikkelig bud på min så kan vi diskutere , men tror nok de fleste kjøper en billig bil de kan bruke masse penger på fremfor å kjøpe en dyr bil som der er brukt masse penger på ;)

Det er kun orginale biler som gjelder ;) Lykke til med letingen

Altså når jeg skriver orginal bil så mener jeg ikke orginalt ned til detaljer! men at bilen er orginalt med 3,8 motor og ikke er ombygd å ikke godkjent..

Men du får komme med bilder og info om bilen din :wink: Kan vere intresert jeg :) Men du får si en pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja .. Jeg har en orginal Touring og jeg vet om noen til rundt om så det finnes noen av de rundt om ..

Joda, men 3.8 sedan er nærmest ikke-eksisterende i Norge dessverre.

Det er registrert rundt 77 stk touring i Norge, flest i verden pr dags dato bare slått av Sverige. Tyskland har bare 36 touringer igjen på skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...