Gå til innhold

Ønskes kjøpt E34 M5 3,8 (trenger tips!)


Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

Jasså..sjønner at du hvet en del om dette :D e34 verden er helt ny for meg, men skal vel komme over det og! du hvet ikke om en bra 3,8 til meg da? :D samma om det er touring :wink:

Du kan jo høre med Eng1 på forumet her, han har den ene. Nydelig bil...

Touring har jo et par bakdeler da - 70kg ekstra vekt, noe mer innvendig støy, flere elproblemer med takluke og bakluke samt høyere tyngdepunkt pga dobbelsoltaket.

Men i alle andre land (utenom Norge/Sverige) er touring veldig eksotisk pga produksjonsantallet på 891stk. Her til lands har touring fått litt stemoderlig behandling til tider siden det ble tatt inn mange billige varebiler...

Personlig synes jeg E34 touring ser bra ut, og dessuten er den praktisk til frakting av dekk og annet skrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har forresten sett på denne:http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=921099;Modified=1245007441

Hva tror dere??

Den ser jo grei ut den, kort kmstand. Kunne gjerne vært flere bilder dog..

Prisen trenger kanskje litt pruting, ikke av de billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touring er gode biler å sladde med, men hvis sladding tar opp mye av tiden din ville jeg heller kjøpt en ombygd M5 sedan, da slipper du å ødelegge en originalbil og eventuelt kostander/verditap. Er ikke like farlig med ombygde biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen trenger kanskje litt pruting, ikke av de billigste.

Har man trangt budsjett så er eldre M5 IKKE rette bilen, så det er kanskje en ide å sjekke historie på bilene før en samenligner pris m.m . Det er ikke alltid billigste bilen blir den billigste til slutt ;)

Min er ikke til salgs , og ihvertfall ikke til de prisene som de her touringene ligger på . 140ish er jo ikke mer en hva en stor service med gjennomgang av motor, gear og diff med en titt på det elektriske koster :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vert å sett å prøvd en 3.8 touring da...ble skuffet over bilen..var nok en del feil i understellet! Var rett å slett som å kjøre en båt! Hva det var fant vi ikke ut men eieren påstod at det va et sånt nurnburgring understell på den, så kankje det hadde noe med det å gjøre?? At det var noe feil med det, for bilen virka helt løs! ikke tale om at det kunne vere kuler å foringer som gjorde det! Hele bilen drog seg til siden da jeg ga full gass :shock: trenger tips om hva dette kan vere!

Åsså hvar det draget i motor da....for meg føltest det som om den gjikk omtrent som 325n jeg hadde :roll: men regner med det var noe med den også.....Huff!! Trenger tips om hva dette kan vere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...