Gå til innhold

Har fått fylt AC gass, men kompressor slår ikke inn


ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan fylle opp min e36 med AC-gass i oslo området?

Renner snart bort inni bilen.

Den er nok helt tom for gass da jeg har byttet motor og tok derfor av slangene på kompressoren

OK, da har jeg fått fylt gass rundt 900gram eller noe.

Vi fant ut at kompressoren ikke slo inn og etter noen timer med fikling fant vi ut at det mangler en kabel inn på ECU'en (pinne 37 tror jeg)

Denne skal visst nok jorde slik at kompressoren slo inn, når vi lasket fra den store runde kontakta, x20 eller hva BMW kalte den så går kompressoren.

Har byttet motor i denne bilen etter den gamle rasa, og bilen motoren kom fra har tydeligvis ikke AC, bmw har tydeligvis også bestemt seg for å spare penger på ledningsnettet.

Spørsmålet er da. Kan jeg bare laske denne rett til jord, eller må jeg legge kabel helt fra den runde motorkontakta og inn til ecuen/evnt bytte ledningsnett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo bare se på gulesider så får en jo en fin liste. Om du kan spare noen hundrelapper, så kan det jo fort bli lønnsomme telefoner det.

Ellers mener jeg å huske at det det var gassen som kostet da jeg etterfylte min E39 også. Vet ikke om tre laken er veldig dyrt, men du får det garantert litt billigere et annet sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jo stikke hvor som helst, men er kanskje en kjølemotør her inne og? disse kan vel gjøre dette for en slikk og ingenting.

privat er alltid fint;) hvis ikke får jeg troppe opp på et verksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp og fikk fylt ac på min nå og prisen den var 400,- :shock: Så det er store forskjeller ute å går. Men ga han penger i handa, så om han skulle sendt en lapp på det ville det nok ha blitt dyrere.. Dette var hos en kjølemontør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp og fikk fylt ac på min nå og prisen den var 400,- :shock: Så det er store forskjeller ute å går. Men ga han penger i handa, så om han skulle sendt en lapp på det ville det nok ha blitt dyrere.. Dette var hos en kjølemontør.

Har du lyst til å sette meg i kontakt med denne karen?

Skulle hatt litt gass i femmeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...