Gå til innhold

Christopher's E36 318is [Update med nye bilder 27. Mai]


Anbefalte innlegg

se her ja, helt enig med deg ang felgvalg!

er motstander av den bakfangern som superbeetle viste bilde av jeg da men.

videre kommer IKKE jeg til å disse deg for senk, bil er til for å brukes, iallefall om en bor der du bor skjønner jeg deg godt. fin bil, har sikkert godfølelsen du nå tenker jeg!

men dissa lakkerera, leverte dem bilen full av pussestøv?:S det hadde aldri vi gjort iallefall men..

kos deg med fin bil!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk presset bilen min inn hos en lakkerer litt sånn i siste liten! De jobba på spreng for å bli ferdig og gjorde en flott innsats. Det at dem ikke var ren gjør meg ingenting for jeg vet at de kansje ikke burde tatt jobben på seg.

Han starta ferie idet han ga nøkklene til meg ;)

Må ikke disse bilen på bildene til superbeetle for er samme bilen, altså min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....ble mye oppstuss rundt den bakfangeren..

Den er vel minst like fin nå med m-tech og ClassII vingen, men var fint med den litt mer utradisjonelle fangeren også.. Samt tramont staria felgene..

Er det gjort noe med hjulbuene i etterkant? De var vel valset en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er valset ja. Er nå fikset litt når den var til lakkering for de var litt "humpete" så ser litt bedre ut. Jeg likte også fangeren, men brøt litt med stilen. Også trengte jeg cash så den ble solgt. Felgene solgte jeg til en kar i bergen, vet ikke om du har sett noe til de ;) Jeg liker bbs lm bedre, men tramont var jo orginal, men hva skal jeg med de når de ikke passa bilen? Ødelagte jo hjulbuene mine og så helt vilt ut med m-tech fanger siden inpress var helt på jordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gjøre som jeg gjorde i tulletråden og spørre om noen vet hvor jeg finner temp måleren til E36. Atter engang har denne tatt kvelden og jeg trenger en ny ;) Leta inne på gs men klarte ikke finne den.

Utetempføleren?

Den har delenummer: 65818350779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får gjøre som jeg gjorde i tulletråden og spørre om noen vet hvor jeg finner temp måleren til E36. Atter engang har denne tatt kvelden og jeg trenger en ny ;) Leta inne på gs men klarte ikke finne den.

Utetempføleren?

Den har delenummer: 65818350779

Yes utetemp :) Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jævla bra ut det her. Var innom lakkerern når han dreiv å gjorde seg ferdig med bilen din. Så veldig bra ut ;)

Takktakk... Så etter bilen din når jeg kjørte hjemover, men så deg ikke :P

Du som sa neinei til lakkerte lister :P Han sa en hadde vært innom og vært skeptisk til listene, selv er jeg veldig fornøyd og synst det ble penere med svarte lister :) Han gjorde en glimrende jobb. Håper bare det holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...