Gå til innhold

Christopher's E36 318is [Update med nye bilder 27. Mai]


Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er nye blinkers bestilt fra KOED.

Må si jeg er litt skuffet over GS denne gang. Ringte dem og forklarte problemet mitt, men synst ikke de tok det på alvor. Menmen... Får vel blinkers på fredag fra koed da håper jeg. ( Skulle hatt dem på for 3dager siden!!!

Så gidder liksom ikke ta bilder uten at bilen er komplett.

Edit : Først idag ble blinkers innlevert postterminal snakker om å ha uflaks med å få bilen ferdig....! Er vel en liten sjanse at jeg får dem imorgen, men går ut ifra at jeg må vente til mandag. Kos dere på våler dere som skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..hva skjedde med denne bilen? Krasja? Det er jo gamlebilen til en kompis, han var første eier i Norge, tok den inn fra Tyskland.

Var med denne bilen jeg ble E36 supporter, hehe. Testet den en vinter på Hemsedal og ble frelst!

Tøft med BBS LM replika, hvor mye veier de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..hva skjedde med denne bilen? Krasja? Det er jo gamlebilen til en kompis, han var første eier i Norge, tok den inn fra Tyskland.

Var med denne bilen jeg ble E36 supporter, hehe. Testet den en vinter på Hemsedal og ble frelst!

Tøft med BBS LM replika, hvor mye veier de?

Neinei bare opppussing :) Rusten kom å tok den så nå fresher jeg den "litt" opp. Bare å komme å prøve igjen ;)

Hmm... hva dem veier det må jeg sjekke litt, men klarte å løfte dem.

Jeg har jo en gammel tråd også en plass her inne, men pga jeg ble inaktiv på forum så lenge orka jeg ikke å fortsette på den og lagde en ny. Kommer masse bilder av bilen når den er klar med blinkers og skilt.

Edit : Fant ikke vekt, men kan sende mail og spørre vist du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeees sitter å ser hvor fæl avataren min er siden jeg har laget den mindre i paint!

Så noen som kan si meg hvordan jeg får laget skikkelig avatar av stort bilde? Har ps, men kan ikke bruke det :P

Også lurer jeg på et produkt jeg kan bruke i hjulbuer for å forhindre rust? Noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei bare opppussing :) Rusten kom å tok den så nå fresher jeg den "litt" opp. Bare å komme å prøve igjen ;)

Hmm... hva dem veier det må jeg sjekke litt, men klarte å løfte dem.

Jeg har jo en gammel tråd også en plass her inne, men pga jeg ble inaktiv på forum så lenge orka jeg ikke å fortsette på den og lagde en ny. Kommer masse bilder av bilen når den er klar med blinkers og skilt.

Ok, bare lurte litt siden du skulle ha nye lykter and shit ;) Oppussing er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei bare opppussing :) Rusten kom å tok den så nå fresher jeg den "litt" opp. Bare å komme å prøve igjen ;)

Hmm... hva dem veier det må jeg sjekke litt, men klarte å løfte dem.

Jeg har jo en gammel tråd også en plass her inne, men pga jeg ble inaktiv på forum så lenge orka jeg ikke å fortsette på den og lagde en ny. Kommer masse bilder av bilen når den er klar med blinkers og skilt.

Ok, bare lurte litt siden du skulle ha nye lykter and shit ;) Oppussing er bra!

Var bare litt hobbyelektriker tendenser rundt lyktene så ville bare ha en fresh start når jeg starta. Skal sette meg ned med dem å ordne dem så er de til salgs ;)

Ja oppussing er artig! Mer morro vist posten hadde vært kjappere, samme gjelder koed og gs :P Men er jo sommer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i en annen tråd at du skulle vokse bilen din nå, med nylakkert lakk.

Da anbefaler jeg deg å ikke bruke noe annet en en feit og god carnaubavoks. ;)

Blir ikke voksing før om en liten stund ennå. Er en uke siden jeg henta den og venter nok en uke eller to til. Blir bare MG til høsten så handler jeg RED SHINE KIT JETSEAL & PETES 53' WINTER KIT så bilen overlever vintern!

Nr.1 ønske til jul er allerede Swissvax Entry med onyx voksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja. fler som har 98 model. du har vel ikke blått i mitten på setene dine? :) hvor langt har den gått egentlig? ser vertfall ut som den blir bra :)

Har samme interiør som deg :) Svart tak,teppe,dører med like seter hvertfall. hmmm.... ha hva står det på telleren? Rundt 180 hvertfall.

Håper den blir bra etterhvert ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja. fler som har 98 model. du har vel ikke blått i mitten på setene dine? :) hvor langt har den gått egentlig? ser vertfall ut som den blir bra :)

Har samme interiør som deg :) Svart tak,teppe,dører med like seter hvertfall. hmmm.... ha hva står det på telleren? Rundt 180 hvertfall.

Håper den blir bra etterhvert ja ;)

da har du nok en bra bil da :) da har vi sikkert biler som er produsert rundt samme tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja. fler som har 98 model. du har vel ikke blått i mitten på setene dine? :) hvor langt har den gått egentlig? ser vertfall ut som den blir bra :)

Har samme interiør som deg :) Svart tak,teppe,dører med like seter hvertfall. hmmm.... ha hva står det på telleren? Rundt 180 hvertfall.

Håper den blir bra etterhvert ja ;)

da har du nok en bra bil da :) da har vi sikkert biler som er produsert rundt samme tid :wink:

Funker strålende for meg :) Er happy med isbil også, noen vil vel si litt liten motor men jeg synst den er akkurat nok :) Merkbar forskjell fra 318i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...