Gå til innhold

Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden


 Share

Anbefalte innlegg

Hva er planen for den?

Oppfiksing eller deler til prosjekt?

Greit og vite om det finnes brukte deler tilgjengelig :-)

disse andre som er raportert knuste hva sjedde med dem, er de fikset eller står de i deler.

Viss noen vet om biler som det selges deler av så gi besjed.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet noe om eventuelle delebiler? eller hva som har sjedd med disse som er blitt vraket?

Har nettop reparert lyset i varmeapparat kontrolleren så nå er det fint lys i panelet og hjula og, må få ting til og virke som det var ment :-)

En del styr med demontering av panelet men gikk greit.

Kjørekomputeren derimot med pixel feil selvfølgelig må byttes i ny :-( men skal prøve og skaffe en fra Tyskland, viss ingen vet om en brukt som virker 100%.

Gi besjed om dere vet noe

Har og funnet ut att det er kun produsert 38 stykker ment for det tyske markedet i denne fargen Black SCHWARZ 2 (668)

Er en del USA CSI'er i denne fargen, men lite Europa modeller som er rangert høyest.

Litt kult det da

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det noen mindre som fortsatt lever av CSI'ene da etter hva jeg har funnet ut det kun er CSI'en som har 5.6l M motor instalert.

Men fortsatt intresert i eventuelle deler viss noen har på lur

Orginale bakre potter ( Må være CSI ) er av intersse viss de er i god stand

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planen for den?

Oppfiksing eller deler til prosjekt?

Greit og vite om det finnes brukte deler tilgjengelig :-)

disse andre som er raportert knuste hva sjedde med dem, er de fikset eller står de i deler.

Viss noen vet om biler som det selges deler av så gi besjed.

Hilsen

Terje

Den motoren kommer til å bli brukt i E30 :)

Men karroseri messig er det meste til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei felgene blir nok ikke solgt, liker de mer og mer. Vet ikke om jeg vil senke bilen da jeg vil ha den mest mulig orginal, bestilte nettop ny kjørekomputer fra tyskland 370 euro men blir ivertfall siste versjon og ikke en reparert med usikker levetid, bare håpe disse nye er bygget bedre :? Sitter og leser og svarer med mobil på ferie, ja må få ett liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
J_b:

Snitt alderen på eierne av disse bilene er forholdsvis høy.

tja....

J_b:

Skal også finnes èn Alpina B12 5.0 her i landet en av 97 produserte.

Siden du samler info om hva som finnes i Norge kan jeg jo fortelle deg at det finnes 1 stk 5,7 coupe også. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke møtt noen eier under 30år, så du ser ikke mange 18-20åringer i disse bilene

Ja jeg samler info, jeg samler også eiere så siden du har en så setter jeg pris på om du PM'er med din mail adresse og tilholds sted.

Jeg har pr i dag 20 e31 eiere på en egen mailing liste.

Kommer til å frpøve å få til litt sosialt med tiden, blir nok et "e31 treff" i Stavanger i høst.

og kanskje et lands treff på østlandet i sammarbeid med Sverige neste år.

Håper bare jeg kan få gang på min bil nå snart, stått siden juni.

Men motor styringene min er i USA for tiden.

Når de er på plass er det også en fungerende 850 IAS Hartge i Norge 8)

J_b:

Snitt alderen på eierne av disse bilene er forholdsvis høy.

tja....

J_b:

Skal også finnes èn Alpina B12 5.0 her i landet en av 97 produserte.

Siden du samler info om hva som finnes i Norge kan jeg jo fortelle deg at det finnes 1 stk 5,7 coupe også. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med Gatebiltreffet i Surnadal i begynnelsen av august, kom jeg i snakk med en voksen kar med en BN-registrert plommerød (litt ubestemmelig rødfarge egentlig) 850 med sort skinninteriør og 20" kantfelger med sort senter. Han kom sørfra sa han, og hadde nettopp fått igjen bilen sin etter en omfattende ombygging av motor/understell. Mener han sa han hadde fått satt inn en større motor enn 5-literen, muligens 5.6/5.7 eller noe sånt. Trivelig kar som tydeligvis visste en del om disse bilene. Vi diskuterte kompressorkit og diverse :D Vi kom også litt innom E24 M6 da han så at jeg kjørte min 635Csi. Trivelig entusiast dette virket det som.

Noen som drar kjensel på signalementet av bilen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke møtt noen eier under 30år, så du ser ikke mange 18-20åringer i disse bilene

Ja jeg samler info, jeg samler også eiere så siden du har en så setter jeg pris på om du PM'er med din mail adresse og tilholds sted.

Jeg har pr i dag 20 e31 eiere på en egen mailing liste.

Kommer til å frpøve å få til litt sosialt med tiden, blir nok et "e31 treff" i Stavanger i høst.

og kanskje et lands treff på østlandet i sammarbeid med Sverige neste år.

Håper bare jeg kan få gang på min bil nå snart, stått siden juni.

Men motor styringene min er i USA for tiden.

Når de er på plass er det også en fungerende 850 IAS Hartge i Norge 8)

J_b:

Snitt alderen på eierne av disse bilene er forholdsvis høy.

tja....

J_b:

Skal også finnes èn Alpina B12 5.0 her i landet en av 97 produserte.

Siden du samler info om hva som finnes i Norge kan jeg jo fortelle deg at det finnes 1 stk 5,7 coupe også. 8)

Jeg var under 30 når jeg kjøpte min :lol: Men de dager er passert nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...