Gå til innhold

- UP vendetta mot Gatebil


oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Trodde man måtte ha godkjenning på carbon panser,vanlig panser tar i mot en del av energien å skal brette seg på en forsvarlig måte,carbon vil knuse å ikke ta imot den samme energien.

Så vil etter min mening,er jeg helt enig med politie.

Men vise ting syns jeg dem burde drope å pirke på.

Dette er en helg innimellom som dem har full kontroll å det er bra,men syns selv at dem burde bli mye flinkere på andre områder å strengere straffer på enkelte ting,men det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gatebil er noe av det mest Vulgære og lite seriøse jeg kan tenke meg.

Helt greit.. Respekter de 40 000 som syns stikk i strid med deg, så respekterer jeg din mening

Det er til de grader harry og egentlig ganske vulgært til tider.. Jeg har i flere år fått med meg hovedtreffet, med unntak av i år. Jeg ble rett og slett flau over hele opplegget etter å ha sett reklamen på discovery.. Mesteparten er grei nok, men når de presterer og zoome inn på en jente som er litt uheldig slik at toppen(ja det lille hjørnet hvor stroppen er festet) på bh'en hennes...da fikk jeg nok iallefall.. Og han der Glenn Rodney burde de legge på hyllen, noe så smakløst og harry! At han i det hele tatt tørr å vise seg å opptre på den måten lengre.. Det var morsomt første gangen jeg såg han i rosa leopardvest, men alt har sin tid..

Men over og ut, nok OT fra meg...:)

harry skal det jo være :wink: men er enig at den reklamen er helt drøy, folk som skriker og gjør seg til apekatter blir litt for mye av det gode, enda mer harry-teit er jo femhundre mannfolk som står og filmer at helene rask vasker bil i bh'n, ÆÆÆSJ! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på BreitBau, han har forstått poenget.

Jeg drar på Gatebil for bilenes skyld, og de jeg omgås gjør det samme. At det rølpes på campen klarer jeg ikke å se eller høre fra banen.

Og hva faginnhold på bilsiden angår, så finnes det ikke et treff i Norge, og høyst sannsynlig i skandinavia, som overgår Gatebil. Du finner alle slags biler her. Fra 15 000kr klassen til langt over 12 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er noe av det mest Vulgære og lite seriøse jeg kan tenke meg.

Helt greit.. Respekter de 40 000 som syns stikk i strid med deg, så respekterer jeg din mening

Det er til de grader harry og egentlig ganske vulgært til tider.. Jeg har i flere år fått med meg hovedtreffet, med unntak av i år. Jeg ble rett og slett flau over hele opplegget etter å ha sett reklamen på discovery.. Mesteparten er grei nok, men når de presterer og zoome inn på en jente som er litt uheldig slik at toppen(ja det lille hjørnet hvor stroppen er festet) på bh'en hennes...da fikk jeg nok iallefall.. Og han der Glenn Rodney burde de legge på hyllen, noe så smakløst og harry! At han i det hele tatt tørr å vise seg å opptre på den måten lengre.. Det var morsomt første gangen jeg såg han i rosa leopardvest, men alt har sin tid..

Men over og ut, nok OT fra meg...:)

harry skal det jo være :wink: men er enig at den reklamen er helt drøy, folk som skriker og gjør seg til apekatter blir litt for mye av det gode, enda mer harry-teit er jo femhundre mannfolk som står og filmer at helene rask vasker bil i bh'n, ÆÆÆSJ! :roll:

De har jo bare bomma totalt.. Nå er det ganske sjelden, vil jeg påstå, at yngre gutter i målgruppen til gatebil (som IKKE allerede VET hva gatebil er) ser på Discovery.

Det burde være en reklame som henvendte seg til pappaen i familien, som skal på dagstur, evt skal sende dattera si dit..

Den reklamen er SKIVEBOM.. Helt idiotisk..

I fjor på Rudskogen lå jeg på Roligcamp, hadde leid en Pathfinder til å sove i og hadde det ganske komfortabelt.. Jeg var ikke EN ENESTE gang nede på partycampen, og jeg drakk kun fredag.. På banen var jeg hver dag, og også en tur til Sverige og en tur til Fredrikstad på Kinarestaurant og dusjings ;)

Har ALDRI fått så mye ut av ett slikt kjempetreff noengang.. Det var lagt opp slik JEG vil ha det.. Jeg omgjorde hele rølpefylla til en ganske trivelig helg med dama og venner og kompiser.. Storkoste meg..

Jeg snakket med sjefen for vaktene der i fjor. Og de hadde gjort en research.. Dersom man telte antallet mennesker på Rudskogen på ett gitt tidspunkt, og trakk fra antall solgte dagsbilletter sa han at det var ett skremmende LITE antall med festivalbilletter på baneområdet til enhver tid.. Det som er er at de med festivalpass ofte kun er der i kortere perioder, og heller tilbringer mye tid på campen.. Når 10 kommer opp fra campområdet går 10 ned igjen osv..

Gatebil er mye fyll det, men de som bedriver konstant fyll er som regel aldri på banen.. Har ett par kompiser.. De har vært der hvert år, men han ene har aldri vært på banen engang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke selv på Gatebil, men føler politiets "skremselpropaganda" har fungert svært bra. Det har iallefall vært mindre tullekjøring i Kongsvinger m omegn under dette arrangementet enn ved en del andre arrangementer som holdes på Våler-banen.

Forøvrig er Gatebil for meg det samme som bling, japsestyling, babes og fyll (- og en håndfull seriøse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...