Gå til innhold

Tråden om min BMW: E46 323 Sedan. SOLGT!


Anbefalte innlegg

Slenger ut et bilde av den gamle gode 320`n jeg hadde.. Solgte den til en bruker her på forumet faktisk. Strøken bil! ;) ...savner den litt....

Men, absolutt, overgangen til E46 gikk knirkefritt :D Kjenner også lettelsen med fire dører!! Selvom det er MEGET pent med Coupè.

E36 er pent, men E46`n er hakket bedre syns nå jeg.. Men det er meg ;)

8iuk3lntojnqeru70qq2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars89 sier: Finnes bare 2 virkelige fine baklykter til E46.

Enig i den. Hadde facelift på min forrige E46, og var godt fornøyd med de. Syns de hever utseende på baken på bilen betraktelig :) Mens på E46'en jeg har nå så gikk jeg for LED lykter. Syns disse skiller seg ut litt mer da ikke alle har disse ennå ;)

Begge lyktene fåes kjøpt hos bl.a GS og Koed.

www.koed.no

www.gsbildeler.no

forresten en lekker bil du har fått deg! M-tech 2 slår ikke feil på E46 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars89 sier: Finnes bare 2 virkelige fine baklykter til E46.

Enig i den. Hadde facelift på min forrige E46, og var godt fornøyd med de. Syns de hever utseende på baken på bilen betraktelig :) Mens på E46'en jeg har nå så gikk jeg for LED lykter. Syns disse skiller seg ut litt mer da ikke alle har disse ennå ;)

Begge lyktene fåes kjøpt hos bl.a GS og Koed.

www.koed.no

www.gsbildeler.no

forresten en lekker bil du har fått deg! M-tech 2 slår ikke feil på E46 ;)

Takk Takk:) Foretrekker absolutt M-tech 2! Gir bilen en llitt mer agressiv look :D Takk for tips... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen stått en uke på bmw i tønsberg.. Arg! Ufattelig kjedelig.

Skulle byttes hjullager på høyre side bak, men blei mer enn det.

Hjullageret er egentlig helt nytt, men grunnet slett jobb av et verksted i stavanger, må det lageret byttes igjen, pluss mere, som kom ifølge av slurvete jobb(ifølge mekanikeren på bilen).

Gleder meg til å få den igjen! ;)

Kommer nye bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Dr.S:)

Gamle`bilen var bra den, absolutt ikke noe i veien med den, så han som kjøpte den fikk et nydelig eksemplar av en E36. Grunnen til bytte var vel rett å slett lysten på noe annet, og litt nyere:P Automat..ja..var ikke et must ved bytte av bil, men er utrolig deilig også;)

Du som er flink med bilpleie Dr.S, noen tips til hva jeg skal bruke? Polering tenker jeg på... Bilen din er jo bestandig "shina", like fin bestandig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kompliment, EirikL.

Jeg har faktisk senkefjærer liggende. Fikk med da jeg kjøpte bilen.

Forrige eier valgte å ta de av, så har aldri sett bilen med de på. Får se litt hva jeg gjør ;) LED-lykter er 1`ste valget, hvis jeg skulle finne på å bytte de ut.

Først få den hjem fra verksted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Dr.S:)

Gamle`bilen var bra den, absolutt ikke noe i veien med den, så han som kjøpte den fikk et nydelig eksemplar av en E36. Grunnen til bytte var vel rett å slett lysten på noe annet, og litt nyere:P Automat..ja..var ikke et must ved bytte av bil, men er utrolig deilig også;)

Du som er flink med bilpleie Dr.S, noen tips til hva jeg skal bruke? Polering tenker jeg på... Bilen din er jo bestandig "shina", like fin bestandig:D

Jeg er nok ingen proff på bilpleie, men lærer forhåpentligvis nok til at jeg engang blir det ;) Det finnes et hav av produkter i alle prisklasser å velge mellom, selv har jeg erfart at Meguiars er bra saker til en grei pris og har til nå holdt meg til merket.

Vil anbefale deg å kjøpe en vaskehanske i mikrofiber og en bra såpe. NXT såpa er bra og lukter digg :)

Det er mange som bruker Deep Crystal Step 1-2-3 serien til Meguiars, den inneholder lakkrens, polish og voks. Men du kan godt skippe step 3 og kjøre rett over på TechWax 2.0, en meget bra voks og sealer.

BilXtra (Jøntvedt) i Tønsberg er forhandler men du kan også kjøpe på nett selvfølgelig :)

Husk mikrofiberkluter til å tørke vekk voks med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...