Gå til innhold

Skal vi flytte til polen?


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med endel polakker som vasser rundt på jordbærjordene rundt her, og de sier at om man har jobbet i Norge i 3-4 sesonger så er man omtrent som "bygdas store sønn" å regne i økonomiske målinger.

Kunne jo vært intressant og spart opp 10 årslønninger og dratt over til Polen, og levd som rikmann en god stund. Men ofte forutsetter det at du er såpass høyt utdannet, eller kan drive buisnessen din over nettet, om du i det hele tatt skal få lønn verdt å leve av der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 years later...

I begynnelsen var jeg imot å reise til Polen, og det viste seg at det var urettferdig å tenke sånn. Jeg og min kone er fornøyd at vi bor i Gdańsk, fordi dette er en av de vakreste byene i Europa. Nå lurer vi også på om vi skal kjøpe en annen leilighet i Jurata, fordi vi så det nye tilbudet av Dekpol, og Verano Residence ser ut som veldig lovende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Menna skrev:

I begynnelsen var jeg imot å reise til Polen, og det viste seg at det var urettferdig å tenke sånn. Jeg og min kone er fornøyd at vi bor i Gdańsk, fordi dette er en av de vakreste byene i Europa. Nå lurer vi også på om vi skal kjøpe en annen leilighet i Jurata, fordi vi så det nye tilbudet av Dekpol, og Verano Residence ser ut som veldig lovende.

Så jo flott ut dette !

Elsker Gdansk ! Flott service,fine hotell bra mat og godt øl 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

9 år gammel tråd gitt ;) 

Jeg tror Polen i motsetning til mange andre østblokk land har blitt veldig bra, mange plasser ser man ikke forskjell og kunne like gjerne vært i Tyskland

9 år ? Det så jeg ikke 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell snikpropeganda for noe lugubre invisteringsgreier kalt invister i polen tipper jeg. Så ivertfall slik ut med det google leita fram. :) bare fanteri sikkert. Har vell googla om flytting til polen tenker jeg. 

Polen er derimot bare flott.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, hsd skrev:

Er vell snikpropeganda for noe lugubre invisteringsgreier kalt invister i polen tipper jeg. Så ivertfall slik ut med det google leita fram. :) bare fanteri sikkert. Har vell googla om flytting til polen tenker jeg. 

Polen er derimot bare flott.

Tenkte jeg det ikke 😬😊

Hadde ikke vært meg i mot med eiendom i feks Sopot / omegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...