Gå til innhold

Is-leppe og brock b1 til Bmw e30 Ø.K.


Østgaard
 Share

Anbefalte innlegg

leppa er hel. skal ta å knipse noen bilder av både felger og leppe i morgen. hadde tenkt meg 4 tusen for de to felgene. men fatteren har vært uheldig og vært borti den ene med ett eller annet i garasjen. så er et lite merke i den ene felgen på den polerte kanten. så forlanger kun 3 for dem pga av dette.

leppa skal jeg sjekke opp hva er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leppa er hel. skal ta å knipse noen bilder av både felger og leppe i morgen. hadde tenkt meg 4 tusen for de to felgene. men fatteren har vært uheldig og vært borti den ene med ett eller annet i garasjen. så er et lite merke i den ene felgen på den polerte kanten. så forlanger kun 3 for dem pga av dette.

leppa skal jeg sjekke opp hva er verdt.

De blir nokk litt for mye for to felger;) Men leppa er jeg intrisert i, om du kan sende..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke de billigeste felgene nei :P sjekket ny pris på dem. mener og huske at det var over 2000 per felg uten dekk pluss moms nye. så er i grunn ganske billig. men skal ikke tvinge noen felger på deg jeg:)

Leppa kan jeg sende. kan ikke du komme med et bud så skal det vurderes? i grunn ikke helt sikker på hva jeg vil ha for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke de billigeste felgene nei :P sjekket ny pris på dem. mener og huske at det var over 2000 per felg uten dekk pluss moms nye. så er i grunn ganske billig. men skal ikke tvinge noen felger på deg jeg:)

Leppa kan jeg sende. kan ikke du komme med et bud så skal det vurderes? i grunn ikke helt sikker på hva jeg vil ha for den.

nei for all del, sikkert et kjempekjøp for de som vil ha nye felger. Men prøver å bruke så lite så mulig, så har ikke noe imot brukte felger...

Vi kan snakkes på pm :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...