Gå til innhold

BMW e46 CAB m3 widebody me ASANTI


satre
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ganske snasen cæbbe dette, ja. Jeg liker ikke kromfelger, uansett hvor store og prangende de er, men det er nå meg :wink: Og så sliter jeg litt med en detalj; forskjellen mellom skjermbuene fremme og bak. Ser ut som to forskjellige biler som er sveiset sammen på midten. Fremme har de den litt buede formen som M3 har, mens bak ser de helt rette ut. Mulig det er bildene som lurer meg, men jeg synes det burde vært matchet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske snasen cæbbe dette, ja. Jeg liker ikke kromfelger, uansett hvor store og prangende de er, men det er nå meg :wink: Og så sliter jeg litt med en detalj; forskjellen mellom skjermbuene fremme og bak. Ser ut som to forskjellige biler som er sveiset sammen på midten. Fremme har de den litt buede formen som M3 har, mens bak ser de helt rette ut. Mulig det er bildene som lurer meg, men jeg synes det burde vært matchet bedre.

Er nok bare bildene.

Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare bildene.

Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran..

Er ikke dere i Automote litt kjent for nettopp å beholde den originale knekken kontra mange andre som bare valser den ut?

Var vel ikke det før, men har blitt mer av det i de siste årene.

Er vesentlig mer jobb å beholde "knekken" og breddehele skjermen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare bildene.

Er rimelig sikker på att bakskjermene har den orginale knekken som både bak og forran..

Er ikke dere i Automote litt kjent for nettopp å beholde den originale knekken kontra mange andre som bare valser den ut?

Var vel ikke det før, men har blitt mer av det i de siste årene.

Er vesentlig mer jobb å beholde "knekken" og breddehele skjermen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...