Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

okey;) vill do!;) takk for tipset!:) har ikkje tenkt denne veien før:p tenkt kun på komplette sett osv!:)

var inne å kikket på bilen din mossel!;) fy faen for en bil!:) satte fart på skru lysta når jeg såg den!:D bare så domt jeg er på jobb i argentina å får ikkje jort noe med bilen på en god stund:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vert borti å moddet styring for å få mere ratt utslag her? vet at om man kjøper z3 tannstag får man kjappere rattutslag, men man får vell ikkje bedre?

Tenkte jeg skulle prøve å sveise ijen di orginale hullene i navene, og borre nye hull litt lengre fremme til styre stagene.. noen som tror det vill funke?;)

I følge min teori vill man da få mye mer vinkel på hjulene siden tannstaget går like langt ut, men styrestagene er festet lengre fram på navet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!:P ja, kribla i fingrane ette å bjønde å skru ijen no, etter noen månder med 0 skru lyst!:) flott at du stille:) hjelpe på motivasjon å sleppe å ver aleine nedi lokalet!:P Skal rydde ut der nede no so ej fer plass til fiestan!:P hehe!:P

kommer vell en tråd her om den også!:P ford fiesta mk2 med m50b25 motor og bakhjulstrekk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott prosjekt dette.. :) Men lurer på en ting, hvordan gikk det til med m20 svinghjul og starter over på denne? Vet det skal være bolt on, men noen på forrige side snakket om at du måtte dreie av noe ? :) Hva gjorde du? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...