Gå til innhold

Mine biler :: Ny bil, E91 320i Lemans blå 8/11-18 side 11 ::


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny E39 Torbjørn! Så jo bra ut denne.

Bmw med 8'er lyd er absolutt ikke feil nei :wink:

Var i Trondheim og bestilte nytt kjøkken idag og føles ikke feil med 8'er idag heller. Det er så herlig følelse du får i kroppen når 8'er passerer 4000 på turteller, får frysninger hver gang og må smile 8) Klarer ikke å la vær å akse heller når bomstasjonen passeres i 60. Var en som skiftet til venstrefil samtidig som meg som blinket febrilsk med fjernlys for at han skulle frem ja, jeg klarte ikke å dy meg og la meg ned i 2. og ga fjøla. Resten er vel klart som dagen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott bil! :) Har du bilder av interiør ? Tenker du å skaffe lista på bagasjelokket da?

Bilder av interiør kommer, skal bare få rengjort ordentlig og foretatt en aldri så liten rens av skinn. Lista på bakluken burde selvsagt vært på lista :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i V8 klubben!

Pen bil! ;-)

Min bil var så godt som feilfri bortsett fra pixel feil.

Den var ikkeno pen i lakken da så har hellakkert den og montert M-plastikk :)

Er noe spesielt med 8'er ja. Og jeg kjente meg godt igjen i den situasjonen du beskrev om bomstasjonen :D hehe

Moro når det er Audaer eller mercer som kjører litt hissig.. De forsvinner i bakspeilet gitt :D Ga jernet på en CLK her forleden som ble mindre og mindre i speilet. Når jeg sakket av for å ta av motorveien så tror jeg den passerte meg i minst 200 :o heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg vil trenge nye vinterdekk på denne for hver eneste sesong, bli nok litt for morro å dra jernet på pigghjula. Gleder meg til å få på 17" sommerhjula og dra på vår/sommer treff med denne. Får se åssen den blir med 17" på bilen, mulig det frister med 18" eller 19" kosefelger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Torbjørn :)

Grom bil dette og V8 har en hærlig lyd som du gjerne for oss lyttere må lure frem enda bedre med en eisenmann potte :twisted:

Takk for det Ole 8) Får se om d blir noe anonymt på venstre sida bak etterhvert. Blir litt mye modding om jeg skal ha rør på hver side bak pga avt.hengerfeste, men frister veldig med mere lyd bak ja :twisted: Skal fikse en del "små" feil først, så får vi se til våren om det blir noget mere...

Men bra med forslag til gode forbedringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Torbjørn E39 changed the title to Mine biler :: Ny bil (audi denne gangen) side 10 ::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...