Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for fine tibakemld. :D

Lurer på hva jeg skal gjøre for å få den litt lavere. Egentlig trenger jeg bare å få senka fronten. Høyden bak er bra nok. Er det lovlig å senke bare forran, eller må man ha senke fjører/sett bak også for å få det godkjent? Har egentlig ikke så lyst å gjøre noe bak iom at det er nivåreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven ja. ble sjukt pent med alpina! :D ser sykt strøken ut bilen din! nydelig blåfarge :D

senkefjærer koster jo nesten ingenting. tenkt å bytte dempere i samme slengen eller? ta en tlf til gs eller noe, det vet sikkert om det er lov å kun senke forran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk å takk!

Vært kjekt om jeg bare kunne skifta fjører forran. Gidder ikke begynne å skifte ut noe bak nå iallefall, blir fort dyrt. Når demperne bak tar kvelden, blir det til å skifte til komplett senkesett med dempere og kutte ut nivåreguleringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten andre prosjekter på gang også :D

- Har bestilt M5-speil på ebay

3nzhr9a5otvppq4mj2n7.jpg

- Har bestilt Hamann bakfangerspoiler (kopi) fra ebay, men er litt i tvil om jeg skal montere den eller ikke :? ¨Får se når den kommer om den ser bra ut og om passformen er grei. Men den blir vel sikkert bare lagret eller solgt videre, iom at det ikke blir noe eisenmann anlegg heller i denne omgang.

6x01ueadzd1p5uansk6h.jpg

ouxtz0sny1c6o2wwsxed.jpg

Var egentlig veldig nærme å vinne en budrunde på et eisenmann race effektanlegg sett på ebay også, men dessverre gikk ikke det. Gikk for 540USD. ca.3200kr :x . Nypris i norge 14000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en oppgradering på bilstereofronten og etter hvert:

3wa2ozny9dclt8lgqfpo.jpg

Dynavin spiller med etterligning av oem 16:9 navi. (Håper den blir litt mere lik originalversjonen da)

FEATURES

DVN-E39:201020126280.8

For BMW 5series 1996-2003

Compatiable with original SWC and HK system

Supports CD ,CD-R/RW ,MP3,WMA ,MPEG4 ,DIVX ,VCD ,SVCD ,JPEG

High-quality 7’’/16:9 LCD display with touchscreen (800x480 resolution)

Integrated 4*50 watts amplifier

Integrated iPod interface ( iPod control, select ipod song directly via touchscreen )

Integrated Bluetooth module , support A2DP ( Play music from mobile via car audio)

High sensitive external microphone

Integrated navigation system ,Windows CE 5.0 plateform. Support TMC

Multi-language menu

FM/AM tuner, RDS

Integrated Navigation system,Windows CE 5.0 plateform

Dual Zone function, listen music while watching GPS image

Integrated SD card reader & USB interface, support 4GB SD card

1xA/V input,2xvideo output,4xaudio output,1xsubwoofer output

Simple installation and No modifications to the vehicle or stereo installtion frame are needed only with this OEM headunit.DVN-E39 has been applyed for patent protection.

Kommer i salg i løpet av sommeren.

http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39.php

E46 versjonen:

zkpz9df099sfhd88eujl.jpg

dgc7a0fpd5j8aynskf2d.jpg

Denne finnes i salg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den skal fungere med mfl rattet. Det sto noe om: "Compatiable with original SWC and HK system".

Dette er jo et genialt system spør du meg. Jeg har jo lenge gått å tenkt på å montere 16:9 navi med mk4 computer, men det har kommet til å koste minst 10k BRUKT. Og så har den originale bare en simpel kasettspiller innbygd (+cd-veksler i tillegg da), man måtte hatt en dvd-spiller i tillegg + at det er MYE arbeid å montere, store inngrep i bilen.

Med dynavin-spilleren får man jo alt i ett, uten alt for store inngrep, + mange flere funksjoner og utvidelses/tilkoblingsmuligheter (bedre hvis man skal bygge eget anlegg).

Eneste man trenger i tillegg er den originale navi-innfellingsramma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...