Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Utrolig lekkert eksosoppsett på bilen din. Dette må være en av de mest velholdte E38´ene jeg vet om. :)

Takk takk :) Bilen er i ganske bra stand. Det er enklere å holde den slik når den ikke er en bruksbil :) Dette er vår bil nr. 3. "Reservebilen" på dager der de to bruksbilene streiker, hehe.

lekkert  : )  hvilkene stusser er det?   penere de stussene der enn mine iallefall : P

Stussene har jeg laget selv av 80mm rustfrie rør, som jeg har presset ovale til 90x70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lest igjennom store deler av tråden din. Imponert over alt du får til med elektronikken. Og ellers gjennomført bil. Eneste interiøret jeg ikke er så fan av om jeg skal pirke på noe.

Jeg for min del har en bmw e38 96mod med største navi som deg og cd veksler. Er litt i tenkeboksen hvordan jeg skal gjøre med aux, osv.

Billigaste alternativet er jo å bare kjøpe en aux kabel å skjøte på ledningene ifra cd veksler, men har samtidig lyst å styre f. Eks volum på navi skjermen.

Ser du har dension boksen som virker bra. Enkelt å montere? Viser hele sangteksten på skjermen? Om noen har noen til salgs billig vil jeg gjerne kjøpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...