Gå til innhold

Kjenner du denne? tråden til AndreasDG


AndreasBr
 Share

Anbefalte innlegg

Da er jeg atter en gang ute etter om noen har noen info :)

318 1994 - reg nr LS50088

Denne gangen er det denne som er i siktet. -> http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20104013

Det eneste jeg sitter å tenker på er om jeg kommer angre på kjøp av 318 vs 320 :P Man kan jo alltids selge den igjen senere da men ..

edit: Da er emne oppdatert :)

Moderatoredit (Fredrik): Moderatorpanelet har besluttet at tråder som denne hører til i "Ønskes kjøpt" forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det veldig viktig for det at noen "kjenner" bilen? En bil kan være hardt kjørt til tider, men dersom bilen ikke er noe å samle på, bør du klare å finne ut av det mens du sjekker over bilen.

Av de 2motorsyklene og 6bilene jeg kjøpt siste 4 årene, har jeg enten vært for hastig med kontrollen (feks ikke mulighet til å se bilen under for rust) kjøpt dem- eller så har selger avslått budet mitt for hva jeg mener bilen/sykkelen hans er verdt mtp på hvilke feil og mangler den har hatt..

Så er du usikker, tar du med deg en kyndig person, hvis du ikke stoler nok på dine egne kunnskaper om å luke ut feil og mangler,- som kan gjøre jobben din for deg. Her inne vil du bare få drittslenging om uorginal styling og biler som tilsynelatende er dårlig behandlet. Hvilken bil du kjøper for gitt pris er ditt valg uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er viktig AT noen kjenner bilen? Nei. Om det er kjekt å vite om noen vet noe om bilen? JA!

Hvis du tror at jeg mener at noen MÅ kjenne bilen for at jeg skal kjøpe den så tar du feil.

Men folk snakker. Og det kan være greit å sjekke om noen kjenner bilen :)

Mulighet til å se under bilen? Hva tror du man har NAF kjøpstest for?

Hva mener du man bør se etter da? (Mangler selvfølgelig, rust.)

Edit:@Hawkon88: Min unnskyldning er at jeg jobber for et firma med HK @ Bærrgæn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke ty til naf test. Jeg fikk låne min forrige før jeg kjøpte og satt den opp på bukken, blir som regel skuffet på eldre biler, men da kan du se på det alvorlige (travers o.l.) og du har et bedre grunnlag for evt pruting...

Så om en kompis av deg har bukk, eller noen du kjenenr så sjekk opp det... Naf test vil sjelden selger betale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...