Gå til innhold

Kjenner du denne? tråden til AndreasDG


AndreasBr
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for alle tilbakemeldinger.

Skal ringe på en 318i imorgen (dvs faren til han som selger den) ang visning.

@Rannem: Det er meget kjent at man _IKKE_ bruker brekk om vinteren. : p

Brekk funker fint det, ivertfall min erfaring. Skal jo ikke være slik at brekket kun skal fungere sommerstid!

EDIT: leif igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bilen du linka til, den i Skien, har jo skiltholdere fra GB Autotech. Om han syntes det ser bra ut ellernoe, eller jobber der, får være som så. Men for de av dere som IKKE veit hva GB Autotech er, så er det et firma som driver med alt innen oppretting av biler og skader. :)

Så hør med han om den har vært smelt før du. Om du skal se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange sånne tråder du har lagd nå?! Ser det dukker opp en tråd her og der hele tia, uansett.. hvis du skal vite noe om bilen, dra og se på den, og prat med eier, spør om historikk, papirer, osv. Er ikke alltid det er noen her inne på bimmers har eid en BMW(er) som du kommer med selvom dette er et bimmerforum.. Må vel klare og få dratt ut info av eier i nåtid?! Og et lite tips, når du skal handle bil, IKKE kjøp noe fra utendlandske personer.. alt er jallastyla opp.. Prøv og finn deg en BMW som har blitt tatt godt vare på, helst original, og er seriøs selger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg at det er greit at du spør om råd og tips da i motsetning til ZhilleN over her. men er selfølgelig nok med en tråd. Så fin ut den 318,n du la ut her nå,sett bort ifra rustflekkene. men sjekk litt historikk på bilen. Dra på biltilsynet og finn gamle eiere, Og ta kontakt med ditt lokale BMW verksted å se om det er no servicehistorikk der :) Da får du forhåpentligvis vite mer om hvordan bilen er behandlet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring tilsier jo at det desverre ligger noe i det han sier.

Edit:

Da har jeg vært for å se på den 318i'en, og har gitt selger bud på 24 000,-. Venter bare på tilbakemelding fra selger nå :)

Edit2:

Da har jeg blitt enig med selger. 25 000,- og jeg er den "stolte" eier av en BMW 318i 94' med m43b18 motor.

Interiøret var faktisk veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta gledene på forskudd.

Det som må fikses er:

Frontrute

Kjølevifte

bremserør

drivreim

foring bakaksel

Jeg vurderer å bare bytte alle foringer om til powerflex foringer. Noen som sitter med erfaring på disse?

støtdemperne foran

indre drivakselmansjett venstre side bak

luftfilter (Bytter vel bare til sportsfilter tenker jeg.)

bremseslange foran

bremsebelegg bak

vindusviskere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta gledene på forskudd.

Det som må fikses er:

Frontrute

Kjølevifte

bremserør

drivreim

foring bakaksel

Jeg vurderer å bare bytte alle foringer om til powerflex foringer. Noen som sitter med erfaring på disse?

støtdemperne foran

indre drivakselmansjett venstre side bak

luftfilter (Bytter vel bare til sportsfilter tenker jeg.)

bremseslange foran

bremsebelegg bak

vindusviskere

Du har altså kjøpt deg et 15 år gammelt repobjekt til 25 000? :shock: Synes selger satte drøy pris når det er så mye som må ordnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...