Gå til innhold

Campingvogn tråden. (powered by BMW)


bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Foretrekker telt eller hotell på biltur og det er det vel ikke så stor stemning for å se bilde av? 8)

Bra at det ihvertfall ser ut som bimmersfolket som driver med slikt (campingvogn) har vett nok til å enten ha stor nok motor til å dra, eller la vognen stå i fred hvis ikke!

Ja det er pinlig å lage kø med en BMW. :lol: derfor vil jeg ikke ha den på bak. Har ikke hengerfeste på E36,n engang heller :) Blir vel tur senere når jeg har større motor :) fram til da er fastplass tingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det? For min del gjør det ingenting med denne tråden, vet det e flere som er "kongen på campingplassen" her ;)

Men det dukker vel opp noen som må protestere litt og, bare for syns skyld. ;)

Hmm lurer på hvem de små kongene er jeg Astri :lol:

Hehe, va deg eg hadde i tankene og Glenn. ;) Må få tatt turen og sett på vogna di til sommeren. :D alltid koslig med en tur over fjellet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Astri, noen steder skal enn vel være konge også ;-).

Du får finne frem klær til strandvolly så skal jeg fyre igang grill og be noen naboer av trubbadurer stå får musikken :-). Kansje er det mulighet for båt og bål også :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Astri, noen steder skal enn vel være konge også ;-).

Du får finne frem klær til strandvolly så skal jeg fyre igang grill og be noen naboer av trubbadurer stå får musikken :-). Kansje er det mulighet for båt og bål også :-).

Ja skal dra frem vinterdressen eg då :P Kan kje blende de andre, det er juks :P

E campen langt i fra der du bor? Venter fortsatt på at du skal finne turen til Karmøy da.

Astri - Glenno

2 - 0

:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Astri, noen steder skal enn vel være konge også ;-).

Du får finne frem klær til strandvolly så skal jeg fyre igang grill og be noen naboer av trubbadurer stå får musikken :-). Kansje er det mulighet for båt og bål også :-).

Ja skal dra frem vinterdressen eg då :P Kan kje blende de andre, det er juks :P

E campen langt i fra der du bor? Venter fortsatt på at du skal finne turen til Karmøy da.

Astri - Glenno

2 - 0

:beer:

Aner jeg at det er noe på gang mellom to bimmers-brukere her? ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Astri, noen steder skal enn vel være konge også ;-).

Du får finne frem klær til strandvolly så skal jeg fyre igang grill og be noen naboer av trubbadurer stå får musikken :-). Kansje er det mulighet for båt og bål også :-).

Ja skal dra frem vinterdressen eg då :P Kan kje blende de andre, det er juks :P

E campen langt i fra der du bor? Venter fortsatt på at du skal finne turen til Karmøy da.

Astri - Glenno

2 - 0

:beer:

Sporstlige og artige kurver så bruker vel ca 15min fra Hokksund:-).

Hmm, var ikke min skyld at du var syk når jeg var på dine hjem trakter :( .

Så var 1 i uavgjort også, ha ha :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha bmwkizn :-). Astri og jeg er nok like sta begge 2, men vi har vært venner noen år.

hahah, kom ikkje som et sjokk det spørsmålet der nei.

Neida, har kjent Glenno så lenge eg har vært på dette forumet, han var vel en av de første eg ble kjent med, besøkte han da det var vårslipp på Valle Hovin i fjor, og har holdt kontakten med hverandre siden. Så det e kun vennskap på gang her ;)

@Glenno: Hmmm, den skal gå under tvil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha bmwkizn :-). Astri og jeg er nok like sta begge 2, men vi har vært venner noen år.

hahah, kom ikkje som et sjokk det spørsmålet der nei.

Neida, har kjent Glenno så lenge eg har vært på dette forumet, han var vel en av de første eg ble kjent med, besøkte han da det var vårslipp på Valle Hovin i fjor, og har holdt kontakten med hverandre siden. Så det e kun vennskap på gang her ;)

Hmm. Skeptisk :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du der eller ? :D

Vogna av type Kabe og teltet i vintermekka/lappleiren, med kjerringas F7 og broderns Switchback på kjøpet.

f518g339qjl9id77nysh.jpg

Her fra en annen vinkel driver vi å mekker på mitt tidligere Polarisvrak (har byttet til rett merke igjen). Et veltrent øye skimter en sort E39i bakgrunnen, så da er vi innnenfor regelverket.

cs0k7uo88p97nh2bpjv5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen vogn på en knallpen plass Glenno :)

Takk for det bmwkizn. Så ut til ha en fin vogn du også :-)

g8brq1ccp8816ldwqcsv.jpg

Ja det er en utrolig fin plass med lange ventelister. Kiosk, sandvollyball bane, privat små båthavn etc ... .

Så ut som en kjempeplass å ha vogna det der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det

der så ut som en knallplass Vikorena :)

Så absolutt ein plass å anbefale 8) Sentralt i landet og for min del, då eg bur i Hardanger. 3 timar å køyre heim. 3 timar til Oslo. 4 timar til harryhandel hos søta bror 8) Billeg og. Ingen faste takstar. ca 500,- for 3 netter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...