Gå til innhold

Campingvogn tråden. (powered by BMW)


bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte at her kunne de som har campingvogn legge ut bilder av vogna si.Og evt plasser de har vert på campingtur. Jeg har selv vogn å syns det er kjemmpe trivelig å dra ned til sjøen hvor jeg har vogna med noen pils i helgene på sommerstid. (står på fastplass hele sommersesongen)

Her er ihvertfall noen bilder av vogna mi der den er lagret vinterhalvåret, hjemme på gården til svigers :)

Vogna mi er 92 mod Cabane 525LX.

q1o4x6r9t7fl23r4envq.jpg

zolg3l6oqq8u72f81usp.jpg

ew1i80bn5qbexavul9kq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, spørs kor lenge de vil holde denne tråden oppe, men kan nå legge inn eg og.

Har ein gammal combicamp fra nitten-pil-og-bue som eg aldri har fått brukt... Tenker den blir demontert og brukt som henger ;)

Hvorfor skulle de ikke holde den oppe? Regner med de fleste vognene her inne er "powered by" BMW ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det? For min del gjør det ingenting med denne tråden, vet det e flere som er "kongen på campingplassen" her ;)

Men det dukker vel opp noen som må protestere litt og, bare for syns skyld. ;)

ja regner med det. Men prøver alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvendig: Lakker den i schwartz2, sot rutene og hiv på samme felger som på bilen.

Innvendig: Du trenger sort skinn :P

Hadde jo sett dritfett ut om du skulle trekke vogna med bimmeren ;)

Hehe..ja men tror ikke jeg villa dratt på tur med 316i og 525 vogn på slep, så denne får inntil videre stå på fastplass. :lol:. dessuten så har jeg ikke villa våkna om morran på en fin sommermorgen i en svart campingvogn ;) Kjenner en som mala turnebussen sin svart. den ble fort mala hvit og gul etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreg på ei Kabe vogn frå 1988. Kjøpte den i vår, og trivast kjempemessig med den måten å feriera på, dessutan dreg ein den jo fint med 530`en 8) . Mange overgitte langtransportsjåførar som har blitt forbikjørt av stasjonsvogn med boggivogn på slep oppover bratte vestlandsvegar i sommar :wink: hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna av type Kabe og teltet i vintermekka/lappleiren, med kjerringas F7 og broderns Switchback på kjøpet.

f518g339qjl9id77nysh.jpg

Her fra en annen vinkel driver vi å mekker på mitt tidligere Polarisvrak (har byttet til rett merke igjen). Et veltrent øye skimter en sort E39i bakgrunnen, så da er vi innnenfor regelverket.

cs0k7uo88p97nh2bpjv5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna, teltet i vintermekka/lappleiren, med kjerringas F7 og broderns Switchback på kjøpet.

f518g339qjl9id77nysh.jpg

OJ. Nå ble jeg missunlig :) Ser ut som du har det på stell der :) utrolig pent spikertelt og da. Og morro leketøy i tilegg. Angrer meg på at jeg solgte scootern min jeg :( men like greit å ikke bli anmeldt i det gestapolandet her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det? For min del gjør det ingenting med denne tråden, vet det e flere som er "kongen på campingplassen" her ;)

Men det dukker vel opp noen som må protestere litt og, bare for syns skyld. ;)

Hmm lurer på hvem de små kongene er jeg Astri :lol:

Her er iallfall vogna mi Cabby 510DL 94mod.

pxp52hs8xda22f6pohya.jpg

3rpeh8zcr2150730ne9y.jpg

ek0igjuldwsscb8q9ca3.jpg

Deilig rekrasjon ei helgene på sommern ved idylliske eikernvannet. Grilling, vollyball og natt bad :-).

Får se hva det blir til neste år, for sikler litt på Cabby 2000 modelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen vogn på en knallpen plass Glenno :)

Takk for det bmwkizn. Så ut til ha en fin vogn du også :-)

g8brq1ccp8816ldwqcsv.jpg

Ja det er en utrolig fin plass med lange ventelister. Kiosk, sandvollyball bane, privat små båthavn etc ... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker telt eller hotell på biltur og det er det vel ikke så stor stemning for å se bilde av? 8)

Bra at det ihvertfall ser ut som bimmersfolket som driver med slikt (campingvogn) har vett nok til å enten ha stor nok motor til å dra, eller la vognen stå i fred hvis ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...