Gå til innhold

BD Racing M3 Seidl Widebody, PHOTOSHOOT SIDE 51 MASSE BILDER


BD Racing
 Share

Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??  

228 stemmer

  1. 1. Hvilken farge skal impresset (offset) på felgene ha ??

    • Hvit
      166
    • Chrome
      62


Anbefalte innlegg

Heisann ! :)

Vi har kjøpt en E36 Coupe 318is 1992 modell som så rimelig sliten ut, der den sto midt utpå et jorde. Jeg bestemte meg for å kjøpe bilen og lage et skikkelig M3 prosjekt. Bilen sto i sandefjord og ble kjøpt og betalt før den ble tatt med hjem til en varm garasje her i Asker. Sommeren gikk å høsten kom. Jeg og en kompis bestemte oss for å starte med prosjektet å satte igang ;)

Så til selve bilen:

Bilen var en orginal 318is med lite rust, men veldig sliten. Planene for bilen er følgende og alt skal godkjennes i vognkort, da selfølgelig som M3. Bilen skal total renoveres. Hele bilen er blitt plukket helt ned til chassiet, ikke en eneste skrue som sitter igjen. Bilen er nå pusset ned og klar til sandblåsing. Jeg venter egentlig bare på at en tysker skal kræsje sin M3 så jeg får en donor bil :D Målet er å ha ferdig bilen til mai, fordi da fyller jeg 18 :D

Utseende:

- Seidl Widebody kit

- Asanti A122 black 20" felger med 315 bredde

- Farge: Alpin hvit untatt tak som skal være svart

- Sotede ruter

Motor / Understell:

- Planene er litt usikre enda, men det kommer helt sikkert noe pustehjelp etterhvert!

- Kompressor eller turbo

- KW understell

- Orginal M3 6-trinns girkasse med Gripforce clutch

- K-Sport bremser

Innvendig:

- Orginalt svart M3 vader skinn interiør

Jeg takker for tilbakemeldinger og tips :)

Stay tuned :D

Bilen til en kompis, Vikebil som har bygget den (inspirasjon):

n856120653_5385369_9379.jpg

Min bil:

CIMG0130.jpg

CIMG0131.jpg

CIMG0133.jpg

CIMG0134.jpg

CIMG0137.jpg

CIMG0139.jpg

CIMG0141.jpg

CIMG0143.jpg

CIMG0146.jpg

CIMG0148.jpg

CIMG0151.jpg

CIMG0153.jpg

CIMG0156.jpg

CIMG0157.jpg

CIMG0159.jpg

CIMG0160.jpg

CIMG0163.jpg

CIMG0164.jpg

CIMG0182.jpg

CIMG0183.jpg

CIMG0184.jpg

CIMG0186.jpg

CIMG0188.jpg

CIMG0191.jpg

Hva er dette godt for ?? :roll:

CIMG0194.jpg

CIMG0195.jpg

Fjernet tectylen :D Klart for syrebading :)

CIMG0200.jpg

CIMG0202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pågangsmot her gitt 8)

Det er bra , har selv bygget noen seidl widebody kit på E-36 , så bare å rope ut om du trenger noen tips :wink:

stå på !!!

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, jeg trenger jo igrunn den hjelpen og tipsene jeg kan få angående Seidl Widebody kittet. Har du noen nyttige tips ? Mye jobb å tilpasse eller glir det rett på ?? På bakskjermene må jeg først kappe bort litt på den orginale hjulbuen eller støper man breddinga på utsiden ? :D

Takker for svar ;)

PS: Ingen som vet om en venstre styrte M3 3.2 delebil ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tak dette ja.. Mye jobb får å få den ferdig til mai men man vet jo aldri

hvorfor venstre styrt dele bil.. mye lettere å få taki høyre styrt.. er ikke noe problem og bygge om el.nettet (snu) får de som vet det.

Elnettet er smal sak, men braketter til pedaler, rattstamme, travers, og dashbord er jo annerledes på en høyre styrt sikkert mye mere som er annerledes. Enklere å bare flytte rett over fra en venstre styrt ;) Litt kjipt igrunn fordi det er jo enkelt å få tak i høyre styrte biler imotsetning til venstre styrte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater widebody E46-look på E36, og det virker som clean look er mer 'in' for tiden. Men dette er jo helt opp til deg! M3 er veldig mye motor (spesielt for en såpass ung herremann, jeg er 19 selv og det er litt for morsomt å leke med bil, hehe), så kjør forsiktig ;) Lykke til med prosjektet! Fargen heter forresten Alpin-hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tak dette ja.. Mye jobb får å få den ferdig til mai men man vet jo aldri

hvorfor venstre styrt dele bil.. mye lettere å få taki høyre styrt.. er ikke noe problem og bygge om el.nettet (snu) får de som vet det.

Elnettet er smal sak, men braketter til pedaler, rattstamme, travers, og dashbord er jo annerledes på en høyre styrt sikkert mye mere som er annerledes. Enklere å bare flytte rett over fra en venstre styrt ;) Litt kjipt igrunn fordi det er jo enkelt å få tak i høyre styrte biler imotsetning til venstre styrte :)

hvorfor skal du flytte over alt det? flytt over motor og understell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater widebody E46-look på E36, og det virker som clean look er mer 'in' for tiden. Men dette er jo helt opp til deg! M3 er veldig mye motor (spesielt for en såpass ung herremann, jeg er 19 selv og det er litt for morsomt å leke med bil, hehe), så kjør forsiktig ;) Lykke til med prosjektet! Fargen heter forresten Alpin-hvit.

Jeg elsker Seidl kittet :D Jaja, jeg skal kjøre forsiktig ;) Takk for riktig farge navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tak dette ja.. Mye jobb får å få den ferdig til mai men man vet jo aldri

hvorfor venstre styrt dele bil.. mye lettere å få taki høyre styrt.. er ikke noe problem og bygge om el.nettet (snu) får de som vet det.

Elnettet er smal sak, men braketter til pedaler, rattstamme, travers, og dashbord er jo annerledes på en høyre styrt sikkert mye mere som er annerledes. Enklere å bare flytte rett over fra en venstre styrt ;) Litt kjipt igrunn fordi det er jo enkelt å få tak i høyre styrte biler imotsetning til venstre styrte :)

hvorfor skal du flytte over alt det? flytt over motor og understell..

Det er jo greit, men jeg har vært så dum at jeg har kastet absolutt alt som satt på bilen unntatt takluka, ruter, dører og taktrekket fordi dette er helt strøkent :) Men enklere og flytte over alt fra en venstrestyrt. Jeg trenger jo dashbord, teppe på gulvet og helst et svart vader skinn interiør. Tenkte å finne en M3 med alt dette :) Du vet ikke om noen andre internett sider med delebiler enn mobile.de og coparts.com ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...