Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originalspoileren er fin den, jeg var fornøyd med den også egentlig, men når jeg monterte mtech 1 spoileren for å se, var jeg ikke i tvil om at den måtte bli! Prøv, så skal du få se :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=144483

Ja, du har kanskje ett poeng der.. Men uansett blir det ikke så store påkoster nå før jeg begynner på sjøen igjen.. Hardt å være student, betale på huslånet, leie på leiligheta, strøm å ALT d andre :lol:

Først på ønskelista står egentlig andre felger og fremstoler :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne går helt riktig retning hvertfall! Startec til fordel for de stygge som står på nå blir hvertfall skikkelig bra. Liker heller ikke felgene, rattet og fremstolene, så hvis du skal bytte ut alt dette blir denne nydelig! :)

Ja, gleder meg til å få på lyktene..:) Må bare skaffe orginale pæreholdere bak først. Felgene serr litt bedre ut irl faktisk, men ja, de skal vike til fordel for noen andre.;) Rattet SKAL ut, stolene skal også ut etterhvert som jeg finner meg m-tech evt skinninteriør.:) Bilen skal bli nydelig ja var planen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info:

M-tech 1 front og hekk

Sideskjørt fra rieger?

M3-Speil

18" felger, husker ikke merket.. (215.35.18)

Cobra fremstoler

Tårnstag forran

Senket 60/60

Sorte DE-lykter

Startec bak vil bli montert snart

Grenrør

Effektanlegg

Pynteringer rundt skiver i speedometer

Shortshift

El-takluke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulere med ny bil. fin denne. :)

Litt jalla felger men. :P

Jeg var å så på en 325 e30 når jeg leita etter bil, å den hadde helt like stole. Lurer på om det kan være samme bilen? Men lite trolig da :P

den er vel ikke VE registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulere med ny bil. fin denne. :)

Litt jalla felger men. :P

Jeg var å så på en 325 e30 når jeg leita etter bil, å den hadde helt like stole. Lurer på om det kan være samme bilen? Men lite trolig da :P

den er vel ikke VE registrert?

Takk du :) Ja, bilen er OK den ! Felgene skal nok selges etterhvert ja.. Tror nok ikke d er samme bilen nei.:) Synd de ikke er litt "penere", for de er knallgode å sitte i faktisk.. Men redd de på vike til fordel for BMW-stoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dum den bilen du har skaffet deg der. Må bare slite med å få tak i mtech1 sideskjørt, så er den jo ferdig :D

Hehe, ja, å vingen tenkte jeg også egentlig :) Får ta dette etterhvert, om det i hele tatt er å få tak i.. Men d må d vel være til riktig pris !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...