Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forsvinner lyden når du svinger? Hører du forskjell ved gass pådrag?

Kan jo også vere hjulager bak eller diff.

Har foresten 2 røde standard speil til deg. Få bort dem jalla speila.

Forsvinner ikke nei.. samme om jeg har pådrag el har den i fri el i gir uten gass også.. Diffen er kanskje litt slitt.. noen klunkelyder i den.. men er ikke sikker på om det kommer av den da jeg har hat differ som har hatt samme lyden uten vibrasjon osv..

hehe, du har d ja? :wink: Har planer om å gjøre noen modifikasjoner på bilen, men som du vet så er d andre prioriteringer pr dags dato som står først.. :roll: Farge er de speila da? usikker på fargekoden min siden den er lakkert i annen rødfarge enn org.. Org-farge er zinnoberot el hvordan d skrives.. den jeg har nå er litt lysere.. skal ringe de som lakka sideskjørta til forrige eier å høre hvilken lakk som er på tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på den biten med opphengslageret ja, men ville d ikke være merkbart på flere hastigheter da?

Kjedelig greier ja Kenneth.. Har jo ikke så god tilgang på plass å holde på heller, selv om Vatn stort sett aldri sier nei da.. Der jeg fikk lånt bukk å bytta lager... Får prøve å se over mere hjem til helga, om ikke oppussinga av huset tar alle døgnets tider.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke funnet ut hva lyden er, men skal ta den en runde i påska å få sjekket. har en misstanke om d som er nevnt over her med slitt mellomakseloppheng.

Har nå endelig fått montert startec-lyktene for gått 8)

iznbkv9c9jqumde9lwn9.jpg

px0vg6j0oojsl7q88j7d.jpg

4zeie5exkr7z24ds84ht.jpg

Å ett lite bilde utenom, for å vise at snart er det VÅÅÅÅÅR ;) ;) ;)

xbiiubdg9lm97mmz2q7u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja :) Har ventet på at du skulle skifte de lyktene, hehe :wink:

Gamlebilen til Sigrid står det en plass i tråden. "M3-Sigrid" fra Kr.sund det da eller? :)

Samme her ;) fikk pakningene fra GS for en stund siden sjø, men har ikke vært på Smøla før nå helga som var, så tipp hva jeg gjorde med samme jeg kom hjem da? :lol:8)

"M3"-Sigrid ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få montert mine, det er så pent! 8)

Jaa, det er herlig å se faktisk :mrgreen:

Passer bilen mye bedre de lyktene der ja. Synes de andre blir for "moderne" på en såpass gammel bil.

Helt enig.. Ble aldri fortrolig med de lyktene.. Hver morgen på tur til skolen så var d noe som ikke stemte.. Mye fordi linjen på de andre lyktene er horisontale, mens Starteclyktene har fire linjer nedover i stedet.. :applause: Så når jeg dro på skolen i dag så stemte det mye bedre på bakenden ja :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ja :) Har ventet på at du skulle skifte de lyktene, hehe :wink:

Gamlebilen til Sigrid står det en plass i tråden. "M3-Sigrid" fra Kr.sund det da eller? :)

Samme her ;) fikk pakningene fra GS for en stund siden sjø, men har ikke vært på Smøla før nå helga som var, så tipp hva jeg gjorde med samme jeg kom hjem da? :lol:8)

"M3"-Sigrid ja.. :)

Hvilke pakninger? Til lyktene? Selger det det løst på GS altså? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...