Gå til innhold

Hvordan få gule lys på E46?


Lars89
 Share

Anbefalte innlegg

På E30/E36/E39 osv er det jo bare å skifte glass/legge på film, mens E46 har en åpen reflektor uten glass over.

Noen som vet hvordan folk gjør det på E46 eller andre biler med samme løsninga?

Film vil vel bare smelte så da må det vel lakkes? Med hva? Kan lakken evt fjernes med noe ved PKK/teknisk osv?

Er denne looken jeg er ute etter :wink:

q7dj5nfli9twbfsrsg73.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har mulighet for å bruke ferdig tilpassa film i fra lamin x og legge ut på heile lykta, eller du bruker transparent lakk.

ein god del av dei som "farger" reflektorane bruker lakk. da blir det permanent i motsettning til filmen.

trur ikkje det vil bli sett på som ein feil på pkk etter som at du kan ha gule lys, og det forstyrrer ikkje dei som kommer i mot.

lakk

4323471457_7c93a15272_b.jpg

lamin X

4.jpg

dupli color har transparent lakk til deg,(mekk t.d.), er litt skeptisk til lakk i fra biltema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

Skeptisk til Biltema-lakk selv. Brukt den et par ganger før og det ble ikke så bra :roll:

Vet du om det går noe særlig ut over lysstyrken? Tenkte å ha det både i nær og fjernlys (halogenlykter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil nok merke at det lyser litt svakere, men yngvejos veit vel meir om det siden han har brukt både lamin x og lakk(?) på bilene sine.

personlig så synst eg det er finast med gule reflektorer i kun fjernlysa, men alt kan bli fint om ein gjer det skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du 6000k xenon med gule reflektorer eller glass blir lyset grønt. En kamerat av meg dret seg ut på det :lol:

og her har vi et dårlig bilde av det.

qhqxbwd7g1s3azo1xp1t.jpg

sysn gule lys er fæle greier jeg da. biler fra 80 tallet hadde gule lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...