Gå til innhold

Montering av frontsett i E39 (Bilder)


Anbefalte innlegg

Er det noen der som vet om man kan ettermontere en forsterker i min 1997 520i touring? Står orginalt reverse radio/kasset-spiller i den, men jeg har nå bestilt omb.sett for å kunne sette inne en orginal Buisness cd-spiller.

Ønsker å bytte elementene hele veien, og eventuelt forsterker for å få litt mer trøkk:) + sub!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen der som vet om man kan ettermontere en forsterker i min 1997 520i touring? Står orginalt reverse radio/kasset-spiller i den, men jeg har nå bestilt omb.sett for å kunne sette inne en orginal Buisness cd-spiller.

Ønsker å bytte elementene hele veien, og eventuelt forsterker for å få litt mer trøkk:) + sub!!

Kan ta en titt her og :)

viewtopic.php?f=10&t=143674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål til jeg.. Jeg har en sedan med original spiller, pleier det og være forsterker, eventuelt hvor sitter denne...??

Kan fint sette inn forsterker, med kabelsett fra Blaupunkt. Må bare legge opp kabel helt frem.

Kun de med navi som har forsterker bak. Det er så og si lik som du har foran bare at den ligger bak.

Fin DIY! Skal gå greit med original kabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 5 months later...

Hvordan har du plassert delefilteret på høyresiden. Er veldig trangt der pga. vindusheismoduln. Eller har du montert uten delefilter? Skal montere frontsett selv og har jo vært greit å slippe å knote med delefilter, men har hørt diskanten kan sprenges. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du plassert delefilteret på høyresiden. Er veldig trangt der pga. vindusheismoduln. Eller har du montert uten delefilter? Skal montere frontsett selv og har jo vært greit å slippe å knote med delefilter, men har hørt diskanten kan sprenges. Noen som vet?

Hei,

Jeg mo terte med delefilter, tok av plasten på dem så det var bare kretskortet, ble litt mindre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

må bare høre, byttet du ut diskantene foran også?

jeg kjøpte det billig settet fra GS altså Hertz høytalerne men hadde dårlig tid siden jeg skulle på E30 meet dagen etter og hadde allerede holdt på med intriøret i 2 dager :P
men diskantene var større en orginalt så hadde ingen hode plasser å få festa de oO
tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...