Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

+1

Vi må da erkjenne at man kan like flere biler :)

Joda. Jeg å liker flere biler.. Men Volvo 240 da..jo den er jo spennende..NOT!. 4 kanta bil, med 4 kanta grill, 4 kanta lykter fram+bak. 4 kanta støtfangere..rart den ikke har 4 kanta hjul :lol: det finnes jo ikke linjer eller detaljer på den bilen..

Men godt det er vær sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,240'n er firkanta så det holder - men samtidig den eneste bilen jeg ville brukt om jeg skulle kjørt gjennom et hus uten olje på motoren ;)

Er liksom en litt sånn nostalgisk greie for min del, vokste opp i baksetet på volvo 244 og gammel god granada,så de bilene blir liksom alltid med meg :)

Dessuten er det jo en veldig god bil da,det skal den faenmeg ha! Du må mishandle en sånn 240 ganske jævlig før den dauer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,240'n er firkanta så det holder - men samtidig den eneste bilen jeg ville brukt om jeg skulle kjørt gjennom et hus uten olje på motoren ;)

Er liksom en litt sånn nostalgisk greie for min del, vokste opp i baksetet på volvo 244 og gammel god granada,så de bilene blir liksom alltid med meg :)

Dessuten er det jo en veldig god bil da,det skal den faenmeg ha! Du må mishandle en sånn 240 ganske jævlig før den dauer for deg.

husker vi hadde en 360 som vi kjørte på litt skogsveier, knerta radiotoren på den, men kjørte alikevel lenge med den. Var ikke motoren som tok kvelden der for å si det sånn. Så havari på gamle volvo motorer strekker seg vel til enten røket registerreim som det bare holder å bytte, går ikke noen ventiler eller noe slikt, eller det elektriske. Så ja motoren skal du jobbe for å ødelegge.

Jeg er vel også sånn at jeg synes en 240 er ok, men kunne aldri tenkt meg så gammel bil, dermed er e30/e36 også helt utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det jo en veldig god bil da,det skal den faenmeg ha! Du må mishandle en sånn 240 ganske jævlig før den dauer for deg.

husker vi hadde en 360 som vi kjørte på litt skogsveier, knerta radiotoren på den, men kjørte alikevel lenge med den. Var ikke motoren som tok kvelden der for å si det sånn. Så havari på gamle volvo motorer strekker seg vel til enten røket registerreim som det bare holder å bytte, går ikke noen ventiler eller noe slikt, eller det elektriske. Så ja motoren skal du jobbe for å ødelegge.

Hehe kjenner meg igjenn her :)

Mercedes W123 300TDT er den mest uslitelige bilen jeg har vært borti:)

synd det ikke er så mange igjen av de...

men hadde faktisk sansen for 240'n der, enda jeg holder meg mest til tyskerne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E21 Alpina? For 12 000? Det kvalifiserer den vel til denne tråden...

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1268750863

Da var denne solgt for 20 000... Det tok 3 timer :P

Den ble forøvrig IKKE solgt til meg. Jeg prøvde å få tak i den, men har tross alt en bil allerede (og er student) og har ikke råd til å by over 20. Vet jeg kommer til å angre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...