Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Hahahaha, du får daglig PM av folk som leser at du har 300TDT og vil kjøpe dem? Men pussig at du ikke har lagt ut bilder.

hvis man er på et forum for et annet merke, så blir det vel litt teit å legge ut bilder?! Uansett så har lagt ut bilder av de på MERCEDES-forum :) Alt jeg kan garantere er at de er MYE bedre enn du får jentebilene dine noen gang :wink: gidder ikke å legge ut bilder av ordentlige bilder i et nybil/e30-forum veitu :lol:

syns det er godt gjort at dere tar dere nær av at jeg sa at 124 er en oppbrukt bil, da må man virkelig være usikker ass :applause: what s the problem girls? var det ikke stance/stuk vi skulle se bilder av i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, du får daglig PM av folk som leser at du har 300TDT og vil kjøpe dem? Men pussig at du ikke har lagt ut bilder.

hvis man er på et forum for et annet merke, så blir det vel litt teit å legge ut bilder?! Uansett så har lagt ut bilder av de på MERCEDES-forum :) Alt jeg kan garantere er at de er MYE bedre enn du får jentebilene dine noen gang :wink: gidder ikke å legge ut bilder av ordentlige bilder i et nybil/e30-forum veitu :lol:

Du har sikkert forbrent flere kalorier i å tenke ut og skrive det innlegget ditt, enn hvis du bare hadde opplastet bildene. Det er jo til din egen kudos og troverdighet at du legger ut bilder. Og jo, bare fordi en bil er liten gjør den ikke om til en jentebil, og du er faen meg trangsynt hvis du bare har sett E30 og nybilprat her... Og til sist, hvorfor i h***** skal vi søke på andre forum etter bilder du har lagt ut? Det er ikke slik internett fungerer, hvertfall ikke forum. Den som blir oppfordret til å legge ut bilder, gjør det, eller deler en simpel link. Men jeg vet at du er vrang med vilje, og håper du ikke er sånn i virkeligheten og for da synes jeg synd på foreldra og eventuelt dama di.

Ja, 10. april på Rudskogen er det jo banekjøring: 316 i jentebil vs Dust-turbdiesel i machoracer av en Mercedes dieselvogn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor er du her i det hele tatt? Jentebiler? Hva mener du? :) Skal vi kjøre om kapp?

fordi jeg har to BMWr og liker BMW, men er ikke noe fanatiker av hverken Stjerne eller noe som helst biler! Har ikke din mentalitet - "BMW 4 the life, elskern azz" #-o

Vil heller spørre hvorfor du er her, siden du tar deg nær av at jeg sa at 124 er en oppbrukt bil, tok du deg virkelig så nær av at jeg sa at felgene du kjøpte var for store?! Må være mulig å tåle litt kritikk uten personangrep, er det seriøst mulig #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg BMW 4 the life, elskern azz mentalitet? :lol: Undersøk litt fakta før du failer... Før har jeg blitt spurt hvorfor jeg var her fordi jeg fordi jeg ikke hadde BMW, men Volvo. Og nei, jeg driter i om du synes at felgene mine er for store. Men du burde virkelige respektere andres meninger, det er ikke alltid DINE meninger er rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, du får daglig PM av folk som leser at du har 300TDT og vil kjøpe dem? Men pussig at du ikke har lagt ut bilder.

hvis man er på et forum for et annet merke, så blir det vel litt teit å legge ut bilder?! Uansett så har lagt ut bilder av de på MERCEDES-forum :) Alt jeg kan garantere er at de er MYE bedre enn du får jentebilene dine noen gang :wink: gidder ikke å legge ut bilder av ordentlige bilder i et nybil/e30-forum veitu :lol:

Du har sikkert forbrent flere kalorier i å tenke ut og skrive det innlegget ditt, enn hvis du bare hadde opplastet bildene. Det er jo til din egen kudos og troverdighet at du legger ut bilder. Og jo, bare fordi en bil er liten gjør den ikke om til en jentebil, og du er faen meg trangsynt hvis du bare har sett E30 og nybilprat her... Og til sist, hvorfor i h***** skal vi søke på andre forum etter bilder du har lagt ut? Det er ikke slik internett fungerer, hvertfall ikke forum. Den som blir oppfordret til å legge ut bilder, gjør det, eller deler en simpel link. Men jeg vet at du er vrang med vilje, og håper du ikke er sånn i virkeligheten og for da synes jeg syns på foreldra og eventuelt dama di.

Ja, 10. april på Rudskogen er det jo banekjøring: 316 i jentebil vs Dust-turbdiesel i machoracer av en Mercedes dieselvogn :lol:

nå har det seg slik at jeg har vokst i fra barnealderen, trenger ingen troverdighet fra dere jeg vel?! Har venner nok :) Hva er det dere henger dere opp i egentlig? jeg sa at 124 var altfor oppbrukt, så klikker dere i vinkel og kommer med personangrep?! Det er virkelig en god prestasjon. Gratulerer

Forøvrig syns jeg den 124n var tøff, men bilen er generelt vanvittig oppbrukt og faller i kategorien e30, 124, 200sx osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just-turbodiesel: Jeg vil se bilene dine :) hvor kan jeg finne de?

her på bimmers feks, bilder av bruksbilen kommer i løpet av april, må bare få den i mellom EU og få litt mer stuk, er ikke mye å ta bilde av heller, men for de rette personene som liker bilene så er det interessant, siden det er en bruksbil, derimot har jeg langt større krav til søndagsbil-prosjektet, der skal finish og stuk virkelig satses på, da lover jeg å komme med ordentlige bilder

Eneste jeg ikke forsto var hvorfor 316 og noekult, samt ivanrogov tente på alle pluggene når jeg sa at bilen var oppbrukt, det var ingen BMW men en MERCEDES, en e30 kan bli veldig bra den, men den er fortsatt oppbrukt, samme gjelder 124 som er en bil jeg liker litt, denne diskusjonen bærer ingen vei, så da foreslår jeg at vi gir oss og heller får fram noen bilder av fine stukbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg slik at jeg har vokst i fra barnealderen, trenger ingen troverdighet fra dere jeg vel?! Har venner nok :) Hva er det dere henger dere opp i egentlig? jeg sa at 124 var altfor oppbrukt, så klikker dere i vinkel og kommer med personangrep?! Det er virkelig en god prestasjon. Gratulerer

Forøvrig syns jeg den 124n var tøff, men bilen er generelt vanvittig oppbrukt og faller i kategorien e30, 124, 200sx osv

Jeg nevnte vel ingenting om du hadde venner eller ikke. Jeg måtte spøke om Mercedes "oppbrukt" kommentaren din om at du må skille deg ut fordi du har fire Mercedes-stasjonsvogner og det var i mine øyne litt som å kaste stein på glasshus. Det var andre som spurte om du kunne legge ut bilder og der trengte du egentlig bare å si "Nei." enn å svare breialt, for da får du jo breiale svar tilbake. Har hatt W210 selv i tre år og det var grei nok bil det, men ikke en bil for oss som er glad i å kjøre. Harde jævla seter var det på den så det var ikke mye av den kjente "komforten" til Mercedes i den... Men OK, som stance bil er W124 oppbrukt, der sier jeg meg enig. Men apropos hårsårhet så smeller det fra rette kjeften hvertfall.

Jeg har ikke vokst opp. Jeg er fortsatt 10 år når jeg ser en artig bil og barnslig når jeg føler for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...