Gå til innhold

Innredning av garasje.


aremoe
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe :lol: du synes det ja! :wink: Dama synes jeg høres så dumt ut, og vi er ikke gift så kona kan jeg heller ikke si!

Om vi først skal være korrekte: En frue er en gift kvinne, så det er i praksis det samme som å si kona. En ugift kvinne er en frøken. Akkurat som Mrs. og Miss på engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :lol: du synes det ja! :wink: Dama synes jeg høres så dumt ut, og vi er ikke gift så kona kan jeg heller ikke si!

Om vi først skal være korrekte: En frue er en gift kvinne, så det er i praksis det samme som å si kona. En ugift kvinne er en frøken. Akkurat som Mrs. og Miss på engelsk...

Her i mandal er dama Kåna! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm..... dårlig med slik for meg gitt. leier underetasjen på en låve sammen med noen kompiser da.

Der malte vi gulvet med 2-komponent epoxy. Det funker veldig bra

Eget hus med garasje og hage får nok vente litt. Bor tross alt i osloområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: Var ikke meninga å henge deg ut, bare mer beundret over hvordan det går:) Er jo dritbra for din del, absolutt, er jo egentlig oss andre som bor hjemme hos mamma og pappa, og ikke eier nåla i veggen som bør henges ut:P Gleder meg til jeg får hus!!! Garagen skal være større enn huset^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: Var ikke meninga å henge deg ut, bare mer beundret over hvordan det går:) Er jo dritbra for din del, absolutt, er jo egentlig oss andre som bor hjemme hos mamma og pappa, og ikke eier nåla i veggen som bør henges ut:P Gleder meg til jeg får hus!!! Garagen skal være større enn huset^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90? Regner med du er født i 90, altså er du 20, eller blir det. Hvordan i alle dager har du klart å få eget hus med med garasje allerede nå?:P Ser det med prioriteringer, men det er da ikke mulig for vanlige folk:P

Om man følger med på skolen, begynner å jobbe tidlig og prioriterer riktig skulle det ikke være noe problem det.

Altså burde man ikke gjøre som meg: Drite i skole, gå grunnkurs 3 ganger og kjøre dama på tjukka når man er halvferdig med VK1.

Er ikke så lett å forsørge høygravid dame og etterhvert unge på lærlinglønn :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90? Regner med du er født i 90, altså er du 20, eller blir det. Hvordan i alle dager har du klart å få eget hus med med garasje allerede nå?:P Ser det med prioriteringer, men det er da ikke mulig for vanlige folk:P

Om man følger med på skolen, begynner å jobbe tidlig og prioriterer riktig skulle det ikke være noe problem det.

Altså burde man ikke gjøre som meg: Drite i skole, gå grunnkurs 3 ganger og kjøre dama på tjukka når man er halvferdig med VK1.

Er ikke så lett å forsørge høygravid dame og etterhvert unge på lærlinglønn :oops:[/quot

ai.. den e litt lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 tic: Hehe, kommer seg nå da ;)

Back on topic:

Jeg ville hatt støpt gulv malt med noe 2-komp epoxymaling, hvite vegger (med ///M-striper på innerste vegg ;) ) og god belysning. Arbeidsbenk med plass under til kompressor og en grei søylebukk om takhøyden tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke så mange geniale løsninger å bidra med egentlig, men vil anbefale å slenge inn mye lys, jeg har 8 stk 2x36w armaturer i min garasje, fire i taket og to på veggen på hver side. Digg med skikkelig arbeidslys.

m0ymy2ammi3caw62c7bw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder fra min garasje :-)

Mere en kosegarasje men det blir skrudd på bil der inne og

Fikk tak i rester av panel hos en forhandler billig, og en brukt kjøkken som jeg lakket svart alt vertøy henger i system inne i skapene.

Garasjen er isolert og med isolert port , har spotter i taket + ett par lysrør men savner litt bedre lys.

Stereo, kabel tv og bredbånd er og på plass 8) , garasje skal være gutterom og innredes deretter.

Flipperspill MÅ en jo og ha :lol:

ih3o6xtz09retyr97n5j.jpg

fh0sygoxw7spx6ed0fsh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...