Gå til innhold

Hull i skinn sete, hvordan reparere??


e46diesel
 Share

Anbefalte innlegg

litt synd att folk bare gidder og skrive når d trenger hjelp og ikke skriver om tilbake mel..

Hva mente du med dette?

Om den var ment til meg, beklager jeg samtidig som jeg lurer på hva jeg sa galt/kunne skrevet annerledes? =)

bare ta det med ro;)

var ment til tråd starter som helt tydelig fått ordnet sitt problem, han gadd og skrike ut når han trengte hjelp men hadde tydelig ikke tid til og svare efter han løst problemet desverre alt for mange som er sån:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg =) Ja hadde vært veldig greit å vite om han fikset det, og hvorvidt det ble bra! Han har kanskje glemt det, men nå ser han det nok snart om han fremdeles er aktiv. Eller hun... Skal jo være politisk korrekt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er vanskelig å bedømme ut i fra bildet, men det ser ut som en grei sak å løse med produktene fra dynamix. Jeg hadde større hull enn dette på innsiden av sideputen på min bil.

Men må ikke trekket til en salmaker for å sys? Mener du produktene fra Dynamix vil fikse _alt_ dette slik at det blir slitesterkt igjen/ikke blir ødelagt med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 year later...

har folk som har hatt hull i setet kjøpt et repair kit?

jeg har selv på min et hull i sidestøtten på førerstolen, og ellers slike "porer/sprekker" hvor det ikke er sort lenger, hva anbefaler dere å gjøre med det?

bare legge farge i de porene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

har folk som har hatt hull i setet kjøpt et repair kit?

jeg har selv på min et hull i sidestøtten på førerstolen, og ellers slike "porer/sprekker" hvor det ikke er sort lenger, hva anbefaler dere å gjøre med det?

Noen som har før og etter bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har folk som har hatt hull i setet kjøpt et repair kit?

jeg har selv på min et hull i sidestøtten på førerstolen, og ellers slike "porer/sprekker" hvor det ikke er sort lenger, hva anbefaler dere å gjøre med det?

Noen som har før og etter bilder?

har akkurat samme, så hiver meg på denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...