Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Mye fine biler :)

Det einaste som overgår looken til e91 er vel e91lci? :applause:

Likte bilen din Siggiluv.... er ganske identisk med min, berre felgene som skiller. Kva senk køyrer du? Hvilken modell er det?

Takker.. Denne er ikke senket.. Det er en 07mod 320d.. Kjørt nå 34000 :D Fullt skinn, panorama, aut osv.. Mangler vel egentlig bare navi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har originalt m-sport understell eg også, og det blir med det... Har to barn og samboer. Trenger heller ingen plog om vinteren siden veien allerede blir brøyta... :lol: dårlig men.....

Flott bil du har der Andy.. Jeg stod mellom valget Sparkling graphite eller lemans blå. Dama ville ikkje ha blå, så da blei valget som det blei. Er fornøyd med sg men lemans blå er hakket over skulle eg valgt heilt aleine. At din er lci gjer jo bilen ein betydlig løft framme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Forstår hva du mener om understellet. Jeg syntes det er ganske befriende å ha en bil som ikke er så alt for lav. Så lenge det ikke er for god plass i hjulbuene er det jo kurrant nok. Og selvfølgelig med de sportslige kjøreegenskapene man får med M-understell.

Min samboer likte heller ikke fargen på denne ("den er jo lilla!"). Hvilket er litt rart.. Hun likte Topaz blå ganske godt som jeg hadde på e46-coupèen. Sparkling graphite hadde vært et bra kompromiss for oss, men den fargen gikk ut med LCI. Dessuten er Le Mans min soleklare favoritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært på bilen i 3 uker :) Er handla fra USA ja, men ikke av meg. Jeg kjøpte dem brukt (ca 300 mil). De var opprinnelig sorte, men som du ser fikk jeg hjelp av en flink lakkerer.. Meget fornøyd :)

De er 8,5x20 og 10x20 med 235/30-20 og 285/25-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få gratulere med flotte felger jeg da -Lasse-, og håper jo å se flere bilder. :wink:

Takk for det! :)

Jepp, jeg skal få lagt ut noen flere bilder.. Bestilte samme grill som deg, samt 3d design rep lip i går, så tenkte jeg skulle få på det før jeg tar en liten photoshoot til. Hadde vært gøy om vi kunne gjort en sammen. Bare synd du bor på andre siden av landet.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! :D

Hvor mange dere andre har vurdert å tone/sote sidevindune fremme ? Jeg har flere ganger, men kvir meg litt for og f.eks bli stoppa 1 mnd etterpå og få beskjed av purken å fjerne dem :S 2 lapper i dass tenker jeg da...hehe

Er jo så stilig når det er slik, ser mer "komplett" og ferdig ut på enmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott initiativ!

Her er et par middels dårlige mobilbilder av min E90 M-sport 318d, 2008 mod.

IMAG0073.jpg

Brems.jpg

Felgene er E.H.D sine gamle 19" Dotz Mugello, utenom felgene er bilen 100% original...

Det er vel planer om noen performance deler etterhvert, men utover det blir det ikke noe annet enn hyppig pleie og gnikking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! :D

Hvor mange dere andre har vurdert å tone/sote sidevindune fremme ? Jeg har flere ganger, men kvir meg litt for og f.eks bli stoppa 1 mnd etterpå og få beskjed av purken å fjerne dem :S 2 lapper i dass tenker jeg da...hehe

Er jo så stilig når det er slik, ser mer "komplett" og ferdig ut på enmåte.

Har selv vurdert dette flere ganger, men som du sier så er det surt å måtte pelle det av 1 mnd etter. Men er det vanskelig å matche fargen/mørkheten på resten av rutene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...