Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fått høre at den svakeste sotfilmen til hurtigruta carclass/riis stemmer overens med orginal tuning fra fabrikk. Men om det er 100% sikkert vet jeg ikke :-k

Får jeg masse igjen på skatten eller vinner litt i lotto osv, så skal jeg gjøre det uansett tenker jeg :)

Her er 2 bilder til fra meg(Dårlig "location" og for mye sol den dagen, men men)

ohiey3viryd92bbsb8jt.jpg

qdsablwkfkne9ab1lh1f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

codex: Jeg skal tone fremrutene mine til uka :) blir 35% - samme som de bak. Har en følelse av at de som regel stopper folk med gamle 240'er og sånt og ikke så nye biler som vi har.. Men selvfølgelig kan man aldri være sikker. Men om jeg blir stoppa så er det ikke helt krise.. En kompis legger for meg så jeg betaler bare for filmen. ;)

-Martin-: Flott E90! Gamle hjula til E.H.D sitter som et skudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kax1b69lj9q1cvi3qhun.jpg

jeg har film på rutene mine foran. Vi satte 30%(Bilia bilglass) matcher veldig bra, men ser du den mot en hvit vegg så ser du at det er litt annen farge i rutene.

Med mine 30% så synes jeg ikke det blir så mørkt, grunnen til dette er at individualrutene(orginal sotingen) bak slipper igjennom mye lys.

Gamle bilen min hadde jeg også 30% foran, men 20% bak + gardin i bakrute, da var det vanskelig å se inn så sant ikke solen kom forfra inn i bilen. Dette oppdaget også noen som kjedet seg tidlig søndags formiddag og jeg ble stoppet. Kostet ingen ting, og å vise den på nytt var også gratis, men måtte som sagt legge ny film igjen da. :P Gikk nesten 1 1/2 år før jeg ble stoppet og det var uflak. Med Bmw´n har jeg ikke blitt stoppet enda og kompisen min(eller dama som bruker den) har heller ikke blitt stopper og han har 30% foran, 20% rutene bak og 5% på bakruta

kvsupmxne5cey4ja0vez.jpg

og både min og denne bilen går i Oslo hver eneste dag.

Så gutta ikke noe å nøle med, bare å sote, det blir tøft 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nydlige felger :) satt som ett skudd på E91 de! :D så pøs på me bilder ;) hehehe..

Takker :)

Fantastisk sg! Nydelige felger. Ser bøsig ut med 20" Dei Iforged felgene er jo rett og slett nydelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd.

Dette er kanskje tråden å fyre avgårde litt tekniske spørsmål og.

Jeg har en 07 318d, som jeg er veldig fornøyd med, men jeg har fått en stygg knirking fra bakstellet en plass. Er likt på begge sider, og kommer ved kjøring i humper.

Noen som har noen formening om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd.

Dette er kanskje tråden å fyre avgårde litt tekniske spørsmål og.

Jeg har en 07 318d, som jeg er veldig fornøyd med, men jeg har fått en stygg knirking fra bakstellet en plass. Er likt på begge sider, og kommer ved kjøring i humper.

Noen som har noen formening om hva dette kan være?

Har det samme på min når det er vått ute. Men hos meg er det framme. Irriterande og lite å gjera med fekk eg beskjed om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tråd.

Dette er kanskje tråden å fyre avgårde litt tekniske spørsmål og.

Jeg har en 07 318d, som jeg er veldig fornøyd med, men jeg har fått en stygg knirking fra bakstellet en plass. Er likt på begge sider, og kommer ved kjøring i humper.

Noen som har noen formening om hva dette kan være?

Har det samme på min når det er vått ute. Men hos meg er det framme. Irriterande og lite å gjera med fekk eg beskjed om...

Har selv vært plaget med knirk i høyre bakstilling, men etter ca 1 mnd. har det gitt seg... Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott tråd dette, men jeg synes den burde være enten en ren bildetråd eller en teknisk tråd. Dette er foreløpig en bildetråd, og jeg synes den burde flyttes til bilder/showoff, så kan man heller lage en egen teknisk tråd om E90/91/92/93.

En tråd med masse bilder med litt teknisk innimellom er ikke oversiktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt nydlige felger :) Kunne tenkt meg slike som vinterfelger.. hmmm.. heh. Er ikke så veldig fornøyd med de uorginale så jeg ikke vet navnet på jeg har nå.

Nå er det meldt pent vær hele uka her i Haugesund, så satser på og få tatt en go vask av bilen og noen nye bilder. Fra litt bedre locations denne gang. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellipsoid felgene er helt klart på topp 3 av fineste bmw originalhjul! Savner senk og spacere for å få rette looken på denne bilen, men ellers meget pen! :)

Ja, jeg studerte disse masse før jeg kjøpte bilen og fikk de med på kjøpet. Eneste jeg ikke sjekket grundig nok var dimmen på felg/dekk. Skulle helst vært 255 bredde bak, men disse er 225 både foran og bak på uriginale felger. ET på bakfelgene var heller ikke optimalt nei. Ser rett og slett nesten litt puslete ut, men jeg holdt ut i 1,5 år mens jeg hadde den. Disse bilene spiser jo 255 brede dekk til forrett til frokost. Jeg orket ikke gjøre noe med dette da jeg hadde bilen, og jeg gjorde heller ikke noe med senk, noe den absolutt hadde fortjent.

Codex: Ellipsoid er nok veldig bra som vinterfelg. Rene overflater uten kriker og kroker for lett rengjøring. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder av min forrige E90 jeg også :)

qm1zffrtquqv2ji6n25g.jpg

e0jk9scloq8rwg0kfcnl.jpg

kuf7gep8hq91wfss5pbt.jpg

0thi3htauijaowxc767m.jpg

i8gv470lxtenex70xrqb.jpg

Det var en 05 320d med det meste av utstyr og Kinesis K19R som er de beste felgene jeg har kjørt med. Supersterke og utrolig lette. Kjenner jeg savner bilen litt når jeg ser bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...