Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Ja selv om det ikke subber bakken så ble det en helt annen bil utseendemessig :)

God å kjøre også. Ikke noe mer sporing pga. spacere av det jeg kunne merke, bare litt stivere pga senken. Men det er bare til det positive.

 

Og da var 2 stk. Michelin Pilot Supersport 255/35-19 dekk bestilt fra dekkonline :D Hadde i utgangspunktet tenkt å prøve Goodyear F1  Assymetric 3 denne gangen, men siden jeg har liggende 2 stk. PSS 225/40-19 etter MINIen så ble det ikke slik denne gangen. Er litt skeptisk til å blande dekkmerker selv om de to hadde veldig likt mønster.

  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det @Mr Mykland:)

det sitter et lite lys som lyser opp askebeger/koppholder. Der kopler du deg bare på hvis du lager et slikt y-ledd som jeg gjorde. Det er y-leddet som tar tid å lage. Monteringen tar deg tre minutter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner nok med at den blir litt hardere i fisken slik jeg liker det. Men igjen så tror jeg nok komforten blir værende. 19" på F30 blir jo som 18" på eldre 3ere og 1ere. Det er jo 40/35 profil på denne i 19".

har jo tenkt i 20"banene jeg også. Men prøver først 19 så får jeg se det an.    Tror ikke felgene jeg har blir vanskelig å bli kvitt :) 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.7.2016 at 21.14, StigJ skrev:

Regner nok med at den blir litt hardere i fisken slik jeg liker det. Men igjen så tror jeg nok komforten blir værende. 19" på F30 blir jo som 18" på eldre 3ere og 1ere. Det er jo 40/35 profil på denne i 19".

har jo tenkt i 20"banene jeg også. Men prøver først 19 så får jeg se det an.    Tror ikke felgene jeg har blir vanskelig å bli kvitt :) 

Hmm, lov å spørre hvilke felger du skal ha på? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt pen og stilren den nye 3'eren din nå! Tenkt å gjøre noe med refleksene bak? Veldig greit på F-serien at de er plassert akkurat mellom diffuseren og fangeren, da blir det enkelt å diskret å skjule de ved å foliere/lakkere de i samme farge som enten fangeren eller diffuseren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...