Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, StigJ skrev:

Nå ser det jammen ut til at det har blitt lekkasje fra førerdøren også :roll: Så da får vi ta en ny runde da... 

 

Var litt av en liste @Lifeasiknowit_bmw

Lys- og regnsensor er visst samme enhet. Var i alle fall slik jeg forstod det da de byttet regnsensoren for å fikse lyssensoren :P

Dårlig grunn fra Bavaria da. Bavaria Stavanger byttet uten å mukke. Nå virker det som den funker fint. I alle fall mer sensitiv.

Har ikke noen ulyder i interiør her enda heldigvis.

Dårlig svar, ja!

Det er jo egentlig et kostnadsspørsmål de står med. De vil jo aller helst slippe å tape penger på en bil.

Ellers... heldige de som slipper trøbbel som jeg har hatt. Motortrøbbel har vært den verste biten. Håper bilen holder når garantien tar slutt.....

men bortsett fra generelle og ikke generelle problemer så synes jeg bilen er utrolig bra. Kjøreegenskaper, det adaptivt understellet, følelsen på veien etc. Helt fenomenalt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessent å lese erfaringene deres. Jeg irriterer meg også over konisk knirking fra radio/klima-dekselet, må bort og dytte på det daglig. 
Og det dere sier om lys etter tuneller kjenner jeg meg igjen i. Trodde først det hadde noe med at jeg har festet Autopass-brikken litt nærme sensoren, men har også erfart at det går flere kilometer før lysene slukkes..., noe jeg forøvrig erfarte på E81'n også. Tror jeg venter til våren med å evt klage på det, får ikke testa det ordentlig nå uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Frode D De er vel ganske brede. 

Specen på hjulene er 8,5" med 225/35 og 10" med 265/30

 

Her har du et bilde fra da jeg hadde 235/35 på 8,5". De var veldig beine i dekkveggen.

DSC_4085.jpg

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grublet litt den siste måneden (når jeg ikke grubler husprosjekt) om jeg skal fjerne folien på taket til våren...

Savner litt den helheten som bilen har originalt, men igjen så passer det jo veldig godt med sort tak på denne bilen...

14081933840_e71d10196f_k.jpg

 

1025998_10151735731190856_853989904_o_zp

0201024x685.jpg

DSC_1708_zps0637bce5.jpg

FB_IMG_1467150149858_zpsozljr76t.jpg

25493664774_3e95a7cf2c_k.jpg

28496051963_e9f6ea0fa5_k.jpg

 

 

 

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...