Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja. Da får jeg legge ut noen bilder av snart nyervervelsen min. Står fremdeles i Tyskland hos forhandleren. Men har signert kontrakten og blir betalt i neste uke. Så blir den satt på bil og kjørt oppover.

Om bilen:

Registrert første gang 28.3.2007.
3.0Si som er eneste alternativ utenom Men.
Kilometerstand: 19.000
Farge: Hellrot (håper den ser bra ut)
Interiør: Oregon sort skinn.

Pris: Den hadde en prislapp ja.

Utstyr:
- Multiratt
- Chromeline interiør
- Antrasitt taktrekk
- Tonede ruter bak
- Bixenon med lyktespylere
- PDC
- Regnsensor
- Klimaautomatikk
- Navi Professional med Blåtann HF.
- BMW Assist
- M understell
- M sportseter i sort skinn med varme.
- 18" M-Sport felger Type 135.

Greit utstyrt men mangler M rattet. Dette blir muligens fikset på med tiden.
Tror nok det blir toning av siderutene siden det er tonet originalt bak. Ser litt jalla ut med kun bakvinduene.
Gått litt som demobil hos forhandleren den står hos nå.
Eldre pedantisk eier (stamkunde hos forhandleren) som har hatt den etterpå. Bytta denne ut i en ny Z4 3.5. :P

Vider planer blir ikke mange. 19"ere og litt mer senk.

Gleder meg uansett som en unge i lekebutikken. Etter snart 9 år med en 318i E46 sedan er det på tide å bytte ut bilen med en med nesten fullt motorrom :lol:
Enjoy!
35872080775_73a138bc79_z.jpg

 

35740801271_a90efc1876_z.jpg

35872080705_ef4a718ed2_z.jpg

35872080595_1a5b77d8d1_z.jpg


35872080545_0f8663cb7b_z.jpg


35872080875_86338d07f6_z.jpg


35872080665_0d08c7fe6a_z.jpg

35740801461_f1cc53276e_z.jpg

35740801401_69fe42537f_z.jpg

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen bil :) Sjelden å se Z4 i den fargen, har ikke sett noen her i trøndelag ihvertfall, fargen kledde bilen veldig godt. Nå vet ikke jeg hvordan M-rattet ser ut i Z4, men jeg likte rattet som står i også jeg :) gratulerer med en nydelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye. Var egentlig på utkikk etter en E92 325i med M pakke. Men fant ingen som var av interesse til en fornuftig pris. Så søkte jeg litt for morroskyld på Z4 Coupe. Så denne og forelskelse ved første øyeblikk. Denne MÅ jeg ha selv om det ble MYE mer penger enn det jeg hadde satt som max.

Vet ikke om noen coupeer her i Rogaland nå. Vet det gikk en blå M her for noen år siden.

M-rattet er tykkere og mindre. Og mye penere. Men ser de har det på GS. Og ikke så avskrekkende pris heller hvis airbagen passer overens.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en grisefin BMW. Den er helt etter min bok... en coupé av dette slaget skal være knall rød. Jeg vil også tro at 265 HK sparker rimelig bra... 8)

Hmmm... hele 9 år i en E46. Da er det jo håp for oss andre som kun er inne på det syvende året i en E46... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye. Ja synes dette ser meget godt ut.

Ja 9 år i en E46 318 går an det. Har vært veldig fornøyd med den. Men nå ønsket jeg noe nytt og spennende. Tror dette blir spennende nok.

Har jo saumfart nettet med bilder, filmer, specs og alt jeg kunne finne. Ble litt overrasket over at 3.0Si ikke er tregere enn 0.7 sek. fra 0-100 i fohold til Men. Men så veier jo denne akkurat 100kg mindre.

5.7 mot 5.0 sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått Rått Rått :twisted:

Drømmebil dette! Syntes min gammle z4 med nesten 100hk mindre var gøyal og kjøre, kan bare tenke meg hvordan denne må være :D Tror du kommer til å bli en MEGET fornøyd mann når denne ankommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Fredrik i at en slik bil bør være knall rød :) Steike flott karroseri og kjøreegenskaper som går utenpå det meste, etter hva jeg har forstått. Jeg tror nok du vil sitte med et ganske fjollete glis rundt munnen de første dagene, både i bilen og utenfor bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...