Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Ja @Gabz Endelig. har hengt over meg lenge dette. Angret at jeg ikke bare booket inn på samme plassen som jeg har lagret tidligere slik at jeg kunne brukt garasjen til dagligbilen og slippe å skrape ruter etc. 

Men blir andre boller til neste vinter:)

Veldig fornøyd med trappen ja. Ble i overkant kostbar, men så er det jo noe man skal trø i og se hver eneste dag i mange år fremover.

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det første som møter meg når jeg går inn døra :)

Litt usikker på når, men skal i alle fall tilrettelegge litt mer når den er tømt slik at jeg kan få satt i gang "geskjeften" min ;)

Så lenge det blir god temp og godt med lys så er det nok enn så lenge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den trappa var utrolig stillig, likte det med glasset!!! Liker hvor dette bærer hen!

Kjenner meg veldig godt igjen med tanke hus renovasjon, det er ting som tar tid. Spesielt når man ønsker å gjøre mye selv, noe som kan være lurt av og til også :-)  Viktig å få tatt seg noen pauser iblant og nyte litt livet (bil) også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Gabz skrev:

Ah, ja, ser den! Utrolig deilig bare å ha inneplass å stå på, så med lys og litt varme så er man godt på vei altså. 

Ja det blir veldig greit å kunne jobbe med bilene hjemme enn å kjøre to mil hver vei for å stå på jobb. Selv om plass, lys og temp er bedre der (enn så lenge).  Belysning ser jeg at jeg må få gjort noe med ganske kjapt. Forrige eier syntes det var mer enn nok med type nisselys...

Lurer på hvordan en pakke på 10 stk. av disse hadde vært. https://www.ebay.co.uk/itm/12W-18W-24W-36W-LED-Ceiling-Panel-Light-Tube-Lamp-Surface-Mounted-Wall-Office/322882153752?_trksid=p2485497.m4902.l9144

s-l1600.jpg

Fordelen er at det er stikkontakter i tak som armaturene går på i dag. SÅ det er ikke akkurat mye koblinger som trengs. Og skulle det ikke fungere tilstrekkelig kan de brukes andre plasser.

 

11 timer siden, fxslin skrev:

Den trappa var utrolig stillig, likte det med glasset!!! Liker hvor dette bærer hen!

Kjenner meg veldig godt igjen med tanke hus renovasjon, det er ting som tar tid. Spesielt når man ønsker å gjøre mye selv, noe som kan være lurt av og til også :-)  Viktig å få tatt seg noen pauser iblant og nyte litt livet (bil) også. 

Ja veldig fornøyd med trappen. Hadde sett for meg glassrekkverk for lenge siden. Hvitpigmentert eik ble ikke valgt før etter jeg hadde handlet inn 80 m2 parkett :P 

Men den gamle garasjen på 17 m2 krympet betraktelig etter den og en 3 meter lang skyvedørsgardebrobe kom på plass :lol: 

Hadde nok vært ferdig forlengst hvis jeg hadde hyrt inn folk. Men så er det både at jeg sparer mye penger pluss at jeg lærer en hel haug gjennom denne prosessen. Men at det går seint er sikkert og visst :P

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Og for de som ikke var helt våkne så var salget altså da et forsøk på aprilspøk :lol: Noen gikk på limpinnen mens andre hadde sett på kalenderen. 

 

On 1.4.2018 at 21.37, Skulebollen skrev:

Driver med hus selv, dog bygger jeg det fra scratch på kveldstid, så har noen kvelder igjen😅 Hvordan var trappen kostnadsmessig 😊? Meget stilig👍

 

Trappen er vel i det høyere sjiktet kostnadsmessig. Den er produsert  på ditt bosted se jeg :) Merket er http://escalia.no/ og er produsert av Hagen AS. Modellen jeg har heter Salamanca.

 Virkelig et møbel og meget flott håndverk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...