Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Skulebollen skrev:

Sånn til info for slike som meg som har stålallergi. Så er icopal sitt tak en kopi av betongstein 😛  Zanda Minster heter den, la denne på mitt tak og er meeget fornøyd 😊 ( 209kr. Pr m2 på tilbud )

Men skjønner argumentet ditt med underdim. Tak @StigJ

Det som er uhyre viktig med disse takene er at lekter er rettet 100%. Alt av ujevnheter i sluse osv. Må vere perfekt da alt av ujevnheter syner. Noe som for en godt over snittet pirkete tømrer ødelegger hele taket 😅

 

Ellers artig med ett husprosjekt innpå her 😁

 

IMG_20180606_192718776_HDR.jpg

Det der så meget lekkert ut @Skulebollen Bare legge ut flere bilder altså :D  Ser at Minster er helt flate. Hadde vært veldig stilig dette også. Men blir disse platene pga vekt og siden jeg syntes de var veldig stilige. De har i tillegg en ekstra knekk på flaten jeg synes gjorde en del.

 

Quadro-Tiles-Mole-Grey-776.jpg 

 

Hehe. Snekkeren mumlet noe om at han hadde studert disse platene litt nærmere nå og så at han måtte være uhyre nøye når han nå skal rette av taket. Han snakket om minimale toleranser jeg ikke husker i farten. Men jeg har ingen tvil om at han fikser dette lett. En meget nøye snekker jeg har fått tak i :)

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Shattered skrev:

Viktigst av alt, hvor stor er garasjen din? 😛

Den er vel 50m2 grunnflate med et 17 eller 19m2 rom i andre etasje.  har ikke målt opp innvendig. men den er ca. 8 meter brei, så kunne godt hatt en meter til bakover. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne en sandkasse @eeikenes :lol:

 

Ja holder seg godt til ikke å vær polert siden 2016 og er skitten på bildet :P men igjen så står den jo for det meste i garasjen. Skal du nedover til Sokndal neste helg? 

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2018 at 7:28 AM, StigJ said:

Du får finne en sandkasse @eeikenes :lol:

 

Ja holder seg godt til ikke å vær polert siden 2016 og er skitten på bildet :P men igjen så står den jo for det meste i garasjen. Skal du nedover til Sokndal neste helg? 

 

Sokndal, skjer det noe der til neste helg? Ikke følgt med i det siste..  😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, eeikenes skrev:

Sokndal, skjer det noe der til neste helg? Ikke følgt med i det siste..  😋

https://www.facebook.com/events/389248601602357/

 

Og hvis du vil slenge deg med så er det stablet sammen en liten felleskjøring 

https://www.facebook.com/events/1024819527723231/

 

14 timer siden, sveigis skrev:

Tilbud er gøy uten tvil :).

Dæven å rå den Zen din er .Knallfin .

Hehe. Ja, har lenge hatt nytt objektiv i tankene. Men har alltid tenkt at det drøyes da alt av penger går inn i huset for tiden. 

Men nå etter to anledninger hvor jeg ønsket jeg skulle hatt noe litt grommere så fant jeg ut det var like greit å få handlet inn siden det var tilbud :)

Takker for det :) Den burde fått seg en god polering nå, men det tar jeg til våren. Kommer til å sette den bort i vinter på lagring slik at jeg får garasjen ledig til diverse sysler. 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

"Lagringen" under teppet i garasjen hjemme var bare i påvente av å komme til for å avlevere bilen hvor jeg skal oppbevare den i vinter. Samme plass som tidligere 7 årene minus i fjor. Egentlig skal jeg jo vinterlagre den hjemme, men fant ut at jeg ville ha garasjen tilgjengelig for litt mekking i vinter. Må få montert hengerfestet på F30en pluss lagt opp nytt elektrisk på tilhengeren. hra ikke lyst at Z4en skal stå ute og fryse da, eller skrape vinduer hver morgen på F30en. 

Så da ble det tørt, trygt og kjølig lagring i år også :) Koser seg med en 996 GT2 samt 3-4 andre porscher, en E46 M3, en lekker veteran Benz av noe slag, en fransk Padde noen ramlikanere og et par båter. 

45628726321_268a0d215e_o.jpg

På med trekket igjen. Bort med den.

31756409308_eee32716e7_o.jpg

 

Så var det kilometerdokumenteringen som alltid :) 4026 km fikk den rullet i år. Nesten dobbelt så langt som i fjor 😛 

Greit å spare litt til neste år da vi er i gang med å planlegge en litt lengre tur oppover Noregs flotte veier :)

45628725041_ef763fd95b_o.jpg

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...