Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Så bra ut i virkeligheten og^^

Hvor du har registrert den? Så det var ZZ skilt på den :o

Er registrert i stavanger, men du kan få de bokstavene du ønsker, så lenge de er i bruk ved et eller annet distrikt her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vi trenger en bildeupdate! :)

Girkule er noe jeg også har vurdert. Synes den orginale er litt høy.

M-ratt skulle jeg gjerne hatt, men til den prisen synes jeg ikke det er verd pengene.

Panseret er aluminium ja, så ikke mye vekt å hente der. Ellers er jo hele fronten, "halve" sidene, og bakfangeren plast.

Denne motoren skulle jeg ønske jeg hadde i min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer en bildeupdate som ønsket.

Tok en grundig vask utvendig og motorvask siden jeg skal på utstilling i morgen.

Satte på 19"ene fra E46en og liksågodt. Synes det funka bra på denne bilen og. Beholdes de skal de renoveres igjen. Men har litt lyst på nye.

DSC_0451.jpg

DSC_0453.jpg

DSC_0452.jpg

DSC_0466.jpg

DSC_0473.jpg

DSC_0474.jpg

DSC_0461.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har nevnt på BMWCCN et par ganger hittil - bilen er grisefin!! Felger og senk gjør den nærmest perfekt. Rødfargen er bare prikken over i'en :mrgreen:

..og med tanke på hvor mange poster du vil finne på bimmers.no fra undertegnede med ordene "nei og nei og neeei", "huff" og "forferdelig" i samme slengen når vi snakker om nybiler til BMW, så sier vel egentlig min entusiasme om bilen din alt..? Det merkes at Z4 Coupe er utviklet av ansatte som jobbet med den frivillig som ekstraprosjekt på fritiden.. Den går dagens 1,3,5 og 7 serie en høy høøøy gang. Et rakettlys i en ellers så bekkmørk BMW tunell om dagen :) Og ulik dens forgjenger Z3 Coupe får jeg faktisk plass inni! Litt E30 følelse skal jeg være ærlig, og da er jeg totalt i modus :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt senk nå, så er prikken over i'en på toppen av kransekaka på plass 8) Felgene burde vært litt lysere, men det blir smak og behag. Du har råere bil enn meg, så egentlig burde jeg bare tie stille :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt senk nå, så er prikken over i'en på toppen av kransekaka på plass 8) Felgene burde vært litt lysere, men det blir smak og behag. Du har råere bil enn meg, så egentlig burde jeg bare tie stille :lol:

når vi ser hva du kjører i profilen din så burde du vel tie stille uansett hvem som skriver her :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, rett og slett fantastisk :D

Blir bare mer og mer forelsket i Z4! Jeg får legge i "noen" kroner i damas bilplaner, så kan hun kjøpe Z4 istedenfor Z3 :lol:

Fargevalget på både bil og felger syns jeg var innertier! Kan forsåvidt være enig i at 20-30mm ekstra senk hadde blitt flott, men på ingen måte ett must :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for flotte kommentarer alle sammen!!

Ja synes felgene passet meget bra. Bare synd finishen ikke er på høyde med bilen. Men vi får se hva som skjer fremover. Synes E46en også fikk et lite løft utseendemessig. Men hjula stikker for langt inn på begge bilene.

Når E46en selges blir det nok muligens valg for kjøper å enten velge 18", 19" eller kun 15" vinterhjul hvis hjul ønskes handlet inn selv.

Lurer på om det blir nye 19" til neste vår. Da med litt mer utfylling av hjulbuer. 8.5" og 10" kanskje eller mer.

Tror nok at det blir noen nye fjærer, men vil ikke ha den alt for lav heller. Er nå senket 15mm med M-sport undestellet, og 15 til burde kanskje holde.

Ser at kanskje kalipperene kunne trenge et lite strøk beis. Nei de skal ikke bli røde, ta det med ro :P

Matt svart burde funke.

Og ikke minst lakkering eller folie på refleksene foran fremhjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...