Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Er du kjent rundt på Sola? Dette er tatt mellom Hellestø og Ølberg. Rettere sagt på Vigdel. Gammelt militært område som er nedlagt. Litt knotete å finne men jeg visste om det fra før. Ikke helt egnet for senka biler da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg faktisk har gjort min tredje mod i går på bilen. Var innom et dekorfirma og fikk litt rød folie til refleksene foran framhjula. Ble ikke 100% match på fargen (99%), men det hjalp veldig på helheten.

Kjapt bilde ut soveromsvinduet :wink:

Før:

DSC_0587.jpg

Etter:

719p5k5619k3mxrw4rpw.jpg

91mr7hdfvrn99k65seig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det? Har jo hatt bilen i en måned på fredag som kommer.

Kort antenne, felgene og nå folien. Ikke mye det da ;)

Ja jeg har sett andre LM reps som ser så og si identiske ut. Men som du sier så er det den hersens frakta og tolla. Synes det er stress. Og så er pakka på GS ekstremt billig. Må jo ha dekk og. Vel Sonar er vel ikke det aller heftigste, men tror nok det duger for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tar det når den skal shines. Må bare få handlet noen preparater. Der sliter enormt med å vite hva jeg skal kjøpe. Hint hint.... Tenkte jeg skal ta lakkrens, poleing og forsegling. Alt for hånd.

Handler sikkert hos Scandicshine igjen. Har handlet bøtte med gritguard og noen forkjellige microfiberkluter og "badehåndkleet/kjolen". Kommer og en Claybar hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er dekoren fra forhandleren fjernet, bilen vasket utenpå, inni hjulhus, under og i motorrom. Skinnsetene har fått en runde med AutoGlym og lakken at fått en 3 steps polisj fra MacGyver.

Åsså ble det jo så klart noen bilder av dette også.... :roll:

DSC_0824.jpg

DSC_0825.jpg

DSC_0835.jpg

DSC_0846.jpg

DSC_0847.jpg

DSC_0842.jpg

Leather cleaning..

DSC_0838.jpg

DSC_0850.jpg

DSC_0872.jpg

DSC_0874.jpg

DSC_0877.jpg

DSC_0879.jpg

DSC_0880.jpg

Yes Im a postwhore... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Får vel legge ut noen flere bilder. Men ingen nye modifikasjoner enda...

Eneste jeg adder er mer bensin :sly: Og det går der en del av :lol:

DSC_0910.jpg

DSC_0937.jpg

DSC_0922.jpg

DSC_0939.jpg

DSC_0945.jpg

DSC_0959.jpg

DSC_0963.jpg

Huff... Kjørt den over 2000km nå... Men den er jo til for å brukes. Får spare det inn igjen til vinteren.

DSC_1028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Synes z4coupe er passe vulgær, og veldig fin!

Når det gjelder dekk så vil jeg fraråde deg å kjøpe Sonar. Jeg skjønner ikke at folk, spesielt de som legger mange hundre tusen i bil skal spare inn et par tusenlapper på dekka. Det har jo alt å si for kjøreegenskapene! Så når du sitter der med en kanonbil til en halv million så er det utrolig dumt å kjipe på som skal gjøre at kanonbilen din sitter på veien. Og ikke minst for sikkerhet, bremselengder... Men det er min mening da..'

Anyway, nydelig bil som hadde blitt flere hakk nydeligere med lm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...