Gå til innhold

­Offisielle bilder F10 med M-pakke | Siste: 3D Design front


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns enda den ser ut som en Mazda 6 i hekken, og oppkuttet pasient på operasjonsbordet i fronten, der jeg sikter i første omgang til de totalt mislykkede nyrene og hvalfrontnesen.

Det som irriterer meg aller mest er plassen inni F10, den er HELT katastrofal sett i forhold til en så stor konstruksjon. Kan uten overdrivelse sammenliknes med en E36 sedan. Istedet for å bygge bedre plass bygger de bare tykkere og bredere seter, tykkere girkassetuneller og totalt idiotiske dashbordløsninger som får deg til å føle du sitter i en liten inneklemt racerbil fra 60 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder med til å se denne med m-pakke. :)

Men jeg har en anelse om at det blir vankelig å finne en med m-pakke interiøret,

siden "alle" her til lands skal ha skinn og automat.

Ser at 520d er kommet. Det sto en "haug" av de utenfor den lokale BMW forhandleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Var som Gunnar sier noe sur den der m-fronten ja. Men kan vel begynne å like den etterhvert også tenker jeg. Nyrene synes jeg fortsatt er enorme, men kommer nok etterhvert de også. Jeg må bare få sett litt mer av skyssen først.

Litt senk og råere felger som Saltkjelen fikset der, det gjorde underverker faktisk. Ble en helt annen bil med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg leser kommentarene her så må jeg nesten klø meg litt i hodet..

jeg bare skjønner ikke hvordan det teoretisk sett er mulig å mislike den nye 5-serien i alpina-versjon, men like e30 av alle bmw'r som er laga.

Jeg syns den nye 5-serien er absolutt noe av det finere BMW har laga, selv om det aldri blir i nærheten av storhetene som e9, e24 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge ut noen bilder av denne, selv om den mangler M-pakke. Jeg tror faktisk jeg foretrekker bilen uten M-pakke, selv om den endelige konklusjonen ikke blir tatt før jeg har sett bilen med M-pakken "live".

Alpinhvit BMW 550i med 21" Alpina og litt annet småstæsj :D

vafheause7bld9fymgo3.jpg

d7rg88hqkhbea5xiry8c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp. Fatter'n vurderer F10 med M pakke, det vi lurer på hvordan vil bilen være å kjøre med 19" som følger med i pakka? Selger anbefaler ikke de felgene pga run flat og norske veier. Hvordan vil det bli? Har selger rett? Hva synes dere?

Mvh AHJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra alle erfaringer jeg har lest er run flat dekkene best å styre unna.

Gå for 20" med vanlige dekk.

Ellers må jeg si denne er lekker, både med og uten m-pakke, men de refleksene hadde jeg også fått lakkert første uka etter kjøp.

Interiøret i alcantara var grisedigg! Hadde neppe valgt skinn over dette!

Men alt i alt, er dette en alt for stor bil for min smak. Er jo så langt mellom setene at det er vanskelig å få en blow job 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp. Fatter'n vurderer F10 med M pakke, det vi lurer på hvordan vil bilen være å kjøre med 19" som følger med i pakka? Selger anbefaler ikke de felgene pga run flat og norske veier. Hvordan vil det bli? Har selger rett? Hva synes dere?

Mvh AHJ

Hva er han vant å kjøre på idag da??

Og så er det 18" som følger med m-pakken, og så kan man velge 19" mot et pristillegg.

Jeg tror ikke 19" er noe som helst problem på en F10, det er jo tross alt "bare" 245/40/19 og 275/35/19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp. Fatter'n vurderer F10 med M pakke, det vi lurer på hvordan vil bilen være å kjøre med 19" som følger med i pakka? Selger anbefaler ikke de felgene pga run flat og norske veier. Hvordan vil det bli? Har selger rett? Hva synes dere?

Mvh AHJ

Hva er han vant å kjøre på idag da??

Og så er det 18" som følger med m-pakken, og så kan man velge 19" mot et pristillegg.

Jeg tror ikke 19" er noe som helst problem på en F10, det er jo tross alt "bare" 245/40/19 og 275/35/19.

Han kjører E60 med M pakke med 18" og de er på 245/40-18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...